برخی دانشگاه‌ها بیکار تحویل جامعه می‌دهند

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه یکی از نواقص کشور عدم نخبه پروری و مدیر است گفت: بیکاری که دانشگاه‌ها به جامعه وارد می‌کنند فاجعه‌ای برای کشور اسلامی است.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در جمع اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به اینکه هر چند فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مساجد دیر شروع شده ولی همین که به فکر اجرایی کردن برنامه‌های موثر افتاده اند بسیار شایسته است اظهار داشت: فعالیت‌های عمده‌ای باید در برنامه‌های کانون مساجد صورت گیرد که یکی از مهمترین آنها، ورود آموزش و پرورش در این فعالیت‌ها است و یکی از زیر مجموعه‌های آن که مهدکودک‌ها است نیاز به برنامه ریزی و کارهای اثرگذار دارد.

 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در طول چهل سال گذشته ایران اسلامی کم‌کاری‌های بسیاری صورت گرفته که یکی از آنها در مسئله آموزش و پرورش بوده است گفت: در طول ۱۲ سالی که دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند به خوبی به آن توجه نکردیم.
 
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: سیستم آموزشی کشور برگرفته از مطالبی است که انگلیسی‌ها در صد سال گذشته به ایران اسلامی تحمیل کردند و فرزندانمان را از دین و مسائل مذهبی دور کردند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..