پایان کار همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در یزد

اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی با معرفی برگزیدگان در یزد به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدی نیوز،دبیر این  همایش گفت : این همایش ملی با هدف تقویت توجه به هویت کودکان متناسب با فرهنگی ایرانی و اسلامی به مدت دو روز در یزد برگزار شد .

 
بهادرزاده افزود: حدود ۲۲۰۰ اثر در موضوعات علمی، دکلمه ، قصه گویی ، عکس ، فیلم کوتاه و آواهای محلی به دبیر خانه این همایش ارسال شد که از ۲۰ اثر برگزیده در این همایش تجلیل شد.
 
خانم حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش دراین همایش گفت :تجربه موفق استان یزد در برگزاری اولین همایش موجب شد تا ما برای سال آینده و دومین همایش متقاضیان زیادی داشته باشیم تا آنجا که سال آینده دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در قزوین که جز استان های معین طرح است برگزار می شود.
 
نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش هم نیز دراین همایش گفت:امیدواریم با توجه به هویت بعنوان کلید واژه مهم در سند تحول بنیادین بتوانیم با هویت بخشی ملی ومذهبی به کودکان خود آنها را بعنوان انسان های کاملی تربیت کرده و از الگو پذیری آنها از دیگر فرهنگ ها جلوگیری کنیم.
 
درپایان همایش ،در بخش عکس از  فریده فرهنگی از استان گیلان، اسما اصغری از کرمانشاه و شهروز بائی از گلستان  تجلیل شدودر
 
بخش قصه گویی، نادیا بوستانی از یزد، دیاری رون از آذربایجان غربی و مریم بابایی زاده از یزد و صبریا یوسفی از کردستان تجلیل شد.
 
در بخش آواها و نواهای بومی و محلی نیز فتانه شیرازی از کرمانشاه ، اسحاق شهریاری از سیستان و بلوچستان و فاطمه بحرانی و سارا قربانی نژاد و میترا اقبالی از یزدتجلیل شد.
 
همچنین در بخش فیلم کوتاه ا  محمد غزازانی از تهران ، سیما درویش زاده و ژیلا نمرودی از سیستان و بلوچستان تجلیل  شدند.
 
در دکلمه خوانی نیز  فاطمه بحرانی ، آتنا قیس و عطیه رخشانی از یزد و مریم چراغی از فارس تجلیل شدند.
 
اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی روزهای ۳۰آبان و۱آذرماه باحضور ۴۰۰ نفر از مدیران وکارشناسان آموزش وپرورش استان های کشور در یزد برگزار شد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..