مدیرکل صدا و سیمای یزد خبر داد؛

پخش مستند«کارنامه» ویژه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در یزد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مصاحبه با مسئولان انقلابی بدون محدودیت ممنوعیت چهره در دستور صدا و سیما قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز«احمد پهلوانیان» در نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، اظهار کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی ایران از شامگاه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های خود علیه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که نماد بالندگی این نظام مقدس است آغاز کردند.

 
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس درست عملکرد دستگاه‌های اداری و نظارتی و همچنین بیان شفاف اقدامات توسعه‌ای دستگاه‌های اجرایی، افزود: رویکرد جدی صدا و سیما برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شفاف سازی عملکرد نظام انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف است.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد ترویج و تبیین مبانی زیرساخت‌های فرهنگی، سیاسی، دینی و اعتقادی انقلاب اسلامی را از دیگر رویکردهای جدی صدا و سیما برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انفلاب اسلامی در استان یزد دانست و گفت: معرفی چهره‌های شاخص انقلابی با تولید مستندات مختلف از جمله اقدامات در دستور کار صدا و سیمای مرکز یزد است.
 
پهلوانیان ساخت مستند «کارنامه» و برگزاری مسابقه‌های مختلف کتابخوانی در رادیو و تلویزیون را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: گفت وگو با مسئولان سیاسی بعد از انقلاب فارغ از حزب بازی یکی دیگر از برنامه های شاخص صدا و سیما است که چهره ممنوعه ندارد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای صدا و سیمای مرکز یزد خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز یزد برای اولین بار رتبه سوم کشوری پیشرفت در تمام شاخص ها را به خود اختصاص داده است.
 
«افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار امسال دهه فجر است
 
«سیعد زارع» جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این‌که انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را تغییر داده، اظهار کرد: حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در یوم الله ۱۳ آبان نماد ولایت‌مداری و تعهد ملت ایران در قبال نظام انقلاب اسلامی است.
 
وی خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را یکی از مهمترین رویکردهای اجرایی ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: شعار امسال ستاد دهه فجر «افتخار به گذشته و امید به آینده» تعیین شده است.
 
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ارائه کارنامه ۴۰ ساله نظام را یکی از ضرورت‌های اجرایی در بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب دانست و افزود: بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد تا به امروز  نظام نقش مهمی در  تقویت اعتماد عمومی ایفا می‌کند.
 
زارع پاسخ به شبهات منطقی، بررسی نقش مردم و بی‌بدیل ولایت فقیه را از جمله برنامه‌های در دستور کار دانست و تصریح کرد: تاکنون شش جلسه تخصصی با مسئولان ارشد استان پیرامون استفاده از تمام ظرفیت‌های اجرایی، علمی، آموزشی و نظارتی در یزد برگزار شده است.
 
وی در پایان با بیان این‌که ۲۵ کارگروه تخصصی در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: فضای مجازی، اقتصادی، اقلیت‌های دینی، اصناف و بازاریان، ایثارگران، بسیج، دانشجویی و دانشگاهیان، زنان و خانواده، فرهنگی و هنری، فضاسازی و خدمات شهری، مراسم، کارگری، نهادها و دستگاه‌های استان، سیاسی‌وامنیتی و اجتماعی و کارگروه ورزش و جوانان از جمله کارگروه‌های ستاد برگزاری دهه فجر در استان یزد است. 
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..