سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد خبر داد:

برگزاری همایش کویر نوردی اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد

به مناسبت روز جهانی و هفته ملی دیابت همایش کویر نوردی اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد برگزار گردید

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید مهدی حسینی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اشاره به این موضوع که ۱۹ تا ۲۵ آبان ماه در ایران هفته ملی دیابت می باشد اظهار داشت: در آخرین روز که با عنوان دیابت ، فعالیت بدنی و خانواده نامگذاری گردیده است جمعی از اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد در همایش کویر نوردی که با همکاری واحد های جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان برگزار گردید ، شرکت نمودند .

حسینی در ادامه افزود : یکی از اهداف جمعیت هلال احمر تلاش برای تامین سلامت انسان ها می باشد که عدم آگاهی قشر جوان جامعه در مورد دیابت و موارد پیشگیری از آن می تواند در آینده موجب مشکلات فراوانی برای آینده سازان این سرزمین باشد . از همین رو برنامه ریزی و اجرای برنامه های آگاه سازی به منظور رفع مشکلاتی ازین دست به مناسبت های مختلف در دستور کار واحد های مختلف جمعیت و کانون های هلال احمر قرار گرفته و اجرا می گردد .

محمدرضا بذرافشان دبیر کانون هلال احمر دانشگاه یزد نیز با اشاره به اینکه در این همایش تعداد ۳۰ نفر از اعضای کانون مشارکت نمودند بیان داشت؛ برنامه هایی همچون رمل نوردی ، جهت یابی در کویر و کارگاه آشنایی با دیابت جهت شرکت کنندگان در این برنامه اجرا گردید .

 

بخش نظردهی بسته شده است..