برگزاری کارگاه تولید پوستر «۴۰سالگی انقلاب اسلامی» در حوزه هنری یزد

کارگاه تولید پوستر و تبلیغات شهری با موضوع «۴۰سالگی انقلاب اسلامی» از ۳۰ آبان با حضور هنرمندان و طراحان گرافیک در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد گفت: این کارگاه تخصصی زیر نظر محمدجواد قاسم‌پور و مصطفی معمی‌وند از طراحان گرافیک کشور، طی سه روز برگزار خواهد شد.

 
حسین دشتی اردکانی با اشاره به ثبت‌نام حدود ۲۵نفر از طراحان و فعالان عرصه گرافیک استان در این دوره افزود: در این کارگاه هنرمندان با تعامل و هم‌فکری آثاری را در زمینه ۴۰سالگی انقلاب اسلامی خلق می‌کنند.
 
وی تولید آثار هنری پرمحتوا، امید آفرینی برای حرکت و پیشرفت و همچنین بازنمایی نقاط قوت و توانمندی‌ها و سرمایه‌های درونی از زوایای متنوع و روایت‌های تصویری مختلف را از جمله رویکردهای این کارگاه عنوان کرد و «فصلِ گفتن»،«پاسخ ایرانی»، «نسلِ سلمان»، «کلید در دست جوانان» و «انقلاب، تفکر پویا» را از موضوعات آن برشمرد.
 
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان با بیان این که آثار تولیدی به جشنواره هنر مقاومت ارسال می‌شود، گفت: این کارگاه چهارشنبه ۳۰آبان در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی آغاز می‌شود و تا دوم آذر ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: این کارگاه آموزشی ـ تولیدی از سری کارگاه‌های پنجمین جشنواره هنر مقاومت است که با همکاری حوزه هنری استان یزد و کانون طراحان یزد(ترنج) برگزار می‌شود.
 
پنجمین جشنواره هنر مقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ۱۰بخش « پوستر»،«تبلیغات شهری»،«کارتون و کاریکاتور»،«تصویر سازی»،«طراحی صنعتی»،«پرچم و کتیبه»،«تایپوگرافی»،«گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»،«عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» دی و بهمن سال‌جاری برگزار خواهد شد.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..