تجمع طلاب و روحانیون در محکومیت جنایات آل سعود در یمن

وحانیان و طلاب حوزه های علمیه یزد و میبد ، در دو تجمع در یزد و میبد جنایات رژیم آل سعود در یمن و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع این کشور را محکوم کردند.

به گزارش یزدی نیوزتجمع کنندگان در  یزد با تجمع در مدرسه علمیه مصلای این شهر با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود انزجار و نفرت خود را از جنایات آل سعود و حامیان وی از جمله آمریکا و اسرائیل در این کشور اعلام کردند .

 
در این تجمع ،  طلاب و روحانیان با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع یمن اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر نسبت به جنایات آل سعود در یمن شدند .
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن بر ضرورت اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان منطقه تاکید کرد و گفت : امروز همه مسلمانان وظیفه دارند ،  ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی در برابر زور گویی ها و ظلم و ستم مستکبران بایستند .
امام جمعه یزد بر زمینه سازی برای ایجاد وحدت و همدلی کشورهای مسلمان برای ، مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و ملت های مسلمان تاکید و خاطر نشان کرد :  باید با تمسک به فرامین الهی ،  نسبت به تقویت اتحاد و همدلی بکوشیم.
 
همچنین طلاب و روحانیون حوزه علمیه برادران میبد با تعطیل کردن کلاس درس و سخنرانی و تجمع درمقابل حوزه،حمایت خود را ازمردم مظلوم یمن اعلام کردند.
شرکت کنندگان با شعارمرگ برآل سعود ،جنایت های این رژیم را درکشتارزن و کودک و مردم مظلوم یمن و بمباران زیرساخت های این کشور محکوم کردند.
یکی از روحانیون شرک کننده دراین تجمع گفت:مردم مظلوم یمن به علت استکتبارستیزی دراین آتش وخشم آل سعود می سوزد وباید صدای مردم بی گناه یمن را به گوش جهانیان برسانیم .
حجت الاسلام فیاضی افزود:نباید مسلمانان اجازه دهند که مزدوران و استکبار با کشتارمردم بی گناه درامت اسلام ،به تاخت و تاز خود ادامه دهند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..