عدم حضور مسئولان استانی در نخستین روز اکران آثار جشنواره فیلم رضوی

روز نخست اکران آثار جشنواره فیلم رضوی یزد در حالی با حضور پرشور هنرمندان برگزار شد که مسئولان حضور بسیار کم رنگی در سالن سینما داشتند.

به گزارش یزدی نیوزنخستین روز از اکران آثار مرحله نهایی سیزدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد در چهارسانس برگزار شد.

 
از جمله مهمترین ویژگی های اکران آثار امروز این جشنواره، حضور پرشور علاقه مندان به فیلم سازی یزد به ویژه فعالان حوزه فیلم کوتاه استان بود که در برخی موارد شاهد پر شدن تمام صندلی های سالن بودیم.
 
این حضور هنردوستان یزد در حالی رخ داد که متاسفانه حضور مسئولان استانی به ویژه مسئولان استانی در این روز جشنواره کم رنگ بود و تنها چند نفر از مسئولان از جمله مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برخی مدیران ارشاد استان که در تمام موارد و فعالیت‌های فرهنگی و هنری همراه هنرمندان هستند در این برنامه ها حضور داشتند.
 
نکته قابل توجه در این رابطه این است که در تمام مواردی که خبرنگاران با هنرمندان حاضر در سالن اکران آثار مصاحبه گرفتند، درخواست از مسئولان برای افزایش حمایت وجود داشت و هنرمندان خواستار توجه بیشتر مسئولان بودند.
 
عدم حضور مسئولان در روز نخست این جشنواره دلیل دغدغه تمام هنرمندان را به صورت کامل روشن کرد و نشان داد که هنوز صنعت فیلم‌سازی در استان یزد با کمبود توجه روبرو است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..