سرپرست فرمانداری یزد تأکید کرد؛

لزوم برگزاری دوره آموزشی بهبود پخت و نان در یزد

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به ضرورت اهمیت تامین گندم و آرد مطلوب گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی لازم برای بهبود و پخت نان در یزد ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز،«عباس حیدری» در نشست کارگروه استانی آرد و نان که به منظور برگزاری دوره آموزشی خرید آرد نیمه یارانه‌ای از طریق سامانه برگزار شده است، با تاکید بر اهمیت بهبود کیفیت نان اظهارکرد: نان همواره در طول تاریخ مورد تکریم و احترام مردم این دیار بوده و ضروی است با بهبود کیفیت پخت از اصراف این نعمت جلوگیری نمود .

 
وی با اعلام آگاهی از مشکلات صنف نانوایی در استان افزود: با پیگیری‌های انجام شده بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع شده و در تلاشیم با همدلی و همکاری وضعیت موجود را سامان دهیم .
 
سرپرست فرمانداری یزد در ادامه با اشاره به ضرورت اهمیت تامین گندم و آرد مطلوب گفت: ضروری است واحدهای تولیدی آرد نیز ضمن رعایت نکات بهداشتی تمام همت خود را برای تامین آرد با درصد سبوس استاندارد به کار گیرند .
 
حیدری کسب آموزش‌های لازم برای بهبود و پخت نان را از دیگر موارد حائز اهمیت دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود اتحادیه با برگزاری دوره‌های آموزش تهیه خمیر و پخت نان مناسب زمینه را برای افزایش کیفیت و رضایتمندی مردم فراهم نماید .
 
گفتنی است؛ کارگاه آموزشی نحوه استفاده از سامانه عرضه آرد باکیفیت برای واحدهای نانوایی نیمه یارانه‌ای، فانتزی پزها و مصارف صنعتی و بهداشتی برگزار شد .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..