سرپرست فرمانداری یزد:

فشارهای امروز دشمن، بهای استقلال چهل‌ساله انقلاب است

سرپرست فرمانداری یزد گفت: فشارهای امروز دشمن، بهای استقلال چهل‌ساله انقلاب است و این ایستادگی و مقاومت باید با قدرت بیشتری استمرار یابد

به گزارش یزدی نیوز« عباس حیدری» در حاشیه مانور پدافند غیرعامل دبیرستان پسرانه ۱۷ شهریور اظهار کرد: نسل جوان خلاق و توانمند است و می‌توان با بهره‌گیری از توان و خلاقیت این نسل بسیاری از معضلات و موضوعات اجتماعی و فرهنگی را مرتفع نمود .

 
وی بابیان اهمیت برگزاری مانور پدافند غیرعامل افزود: عقل حکم می‌کند با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ممکن خود را برای مواجه و مدیریت رویدادهای طبیعی و غیرطبیعی آماده کنیم .
 
سرپرست فرمانداری یزد بابیان این‌که در آیات و روایات نیز این مهم تأکید شده است گفت: دین اسلام دین خیر است و آغازگری جنگ در این مذهب همواره نکوهش شده است ولی این موضوع نباید بهانه‌ای برای غفلت‌ورزی از کسب آمادگی در مقابله با خطرات باشد .
 
حیدری در ادامه با اشاره به تهدیدات گسترده دشمن و ضرورت ایستادگی و حفظ استقلال در مقابله با آن تصریح کرد: فشارهای امروز دشمن، بهای استقلال چهل‌ساله انقلاب است و این ایستادگی و مقاومت باید با قدرت بیشتری استمرار یابد .
 
این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های موجود در کشور خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های انسانی و سرمایه‌های اجتماعی با وحدت به سرحد مطلوب خواهد رسید و این لازمه ایستادگی در مقابل دشمن است 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..