استاندار یزد:

اجاره بدون مجوز برخی مراکز گردشگری چهره یزد را تخریب می‌کند

استاندار یزد با بیان این‌که هر کشوری با هر طرز تفکری ارزش‌هایی دارد و باید در ارزش‌ها استوار بماند گفت:‌ اجاره بدون مجوز برخی مراکز گردشگری چهره شهر یزد را تخریب می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی‌قمی» در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با موضوع گردشگری برگزار شد با اشاره به وسعت حوزه گردشگری، اظهار کرد‌:‌ استان یزد از جمله مناطق غنی کشور در حوزه گردشگری است.

 
وی افزود: هر کشوری با هر طرز تفکری ارزش‌هایی دارد و هیچ‌کس نمی‌خواهد از آرمان‌هایش دور شود اما این به معنای سخت‌گیری نیست و باید در ارزش‌ها استوار ماند .
 
استاندار یزد با بیان این‌که نباید در استفاده از پتانسیل قوی حوزه گردشگری یزد تنگ نظر باشیم، گفت:‌ این حوزه را باید با تمام جوانبش دید که در آن نه تنگ نظری و نه رها شدگی مجاز است.
 
زمانی‌قمی در ادامه برخی اقدامات در حوزه گردشگری نظیر اجاره بدون مجوز را تخریب چهره شهر دانست و بیان کرد:‌ نباید بگذاریم خوش‌نامی یزد با چنین حرکاتی تحت‌الشعاع قرار گیرد .
 
وی در پایان خاطرنشا کرد:‌ اگر می‌گوییم یک جریانی سالم و منطقی باشد به معنی کنار گذاشتن نیست بلکه باید اصولی و منطقی جلو رفت و من دستور داده‌ام این مسائل در کمیته‌ای ویژه بررسی شود .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..