مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد خبر داد؛

جریمه نقدی ۲۱۹ میلیاردی متخلفان یزد در نیمه نخست امسال

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد از مختومه شدن 5239 فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی استان تا پایان مهرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«غلامرضا سالاری» به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، تعداد پنج هزار و ۱۸۴ گزارش تخلفات به شعب تعزیرات حکومتی استان یزد وارد و در این موارد تشکیل پرونده شده است. 

 
وی در این باره افزود: در بخش کالا و خدمات تعداد سه هزار و ۳۲۸ پرونده و در بخش بهداشت، دارو و درمان ۶۹۱ پرونده، قاچاق کالا و ارز نیز یکهزار و ۱۶۵ پرونده وارد شعب استان شده است. 
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد عنوان کرد: پس از تشکیل جلسات رسیدگی با حضور متخلفان، اخذ نظرات کارشناسی و احراز تخلفات، متخلفان در مجموع سه حوزه علاوه بر سایر مجازات‌های پیش بینی شده در قوانین جمعاً به پرداخت مبلغ ۲۱۹ میلیارد و ۴۷۴ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۳۵۱ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.
 
وی در ادامه نیز متذکر شد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید به صورت ریشه‌ای و از مبادی ورودی کنترل و به وسیله دستگاه‌های نظارتی رصد و با تمام قوا از نیروها و امکانات موجود استفاده و به صورت جدی و قانونی با این پدیده شوم برخورد شود.
 
سالاری در پایان نیز عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی استان در رسیدگی و مختومه کردن پرونده‌های بخش کالا و خدمات را ۹۹.۱ درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از ۱۱۰درصد و در بخش پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان ۱۰۰.۹ درصد اعلام کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..