بازدید اعضاء ستاد تنطیم بازار در مهریز

اعضاء ستاد تنظیم بازار مهریز با بازدید میدانی از سطح شهر بر قیمت های اقلام ضروری و مورد نیاز مردم نظارت می کنند

به گزارش یزدی نیوزفرماندارشهرستان مهریز گفت:سرکشی و بازدید از اصناف و بازار سطح شهر جزو دستور کار ستاد تنظیم بازار شهرستان مهریز می باشد.

رستگاری هدف از بازدید وسر زدن از مغازه ها را در وهله اول  بررسی موجودی کالاهای اساسی در بین مردم دانست و افزود:علاوه بر بررسی موجودی کالاها، بررسی قیمت ها و مطابقت ان با فاکتورهای خرید از دیگر برنامه های این ستاد می باشد.
وی ادامه داد: اگر موارد مشکل دار و تخلف در بین بازاریان و اصناف مشاهده شود در خصوص قیمت و عدم تطابق قیمت با فاکتور خرید،تذکر لازم داده می شود و در صورت نیاز به مراجع قضایی توسط عوامل مربوطه معرفی می شوند.
خلفایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت مهریز و دبیر ستاد تنظیم بازار مهریز گفت:با استفاده از توان بازرسی با کمک اتاق اصناف و اداره صنعت معدن وتجارت مهریز،مردم می توانند به صورت حضوری و یا از طرق سامانه ۱۲۴شکایات وتخلفات را با این نهاد مطرح نمایند.
 زارعزاده رئیس اتاق اصناف مهریز افزود:اتاق اصناف شهرستان مهریز دارای ۱۲ اتحادیه و ۲بازرس ویژه ۲۴ ساعته در خدمت مردم شهرستان مهریز می باشد و مردم می توانند با سامانه ۲۶۰۰ اصناف و همچنین تلفن گویای ۱۲۴اداره صنعت،معدن و تجارت مهریز مطرح و در اسرع وقت رسیدگی می شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..