ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار یزد

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد با اشاره به ثبات قیمت میوه و تره‌بار در بازار استان خبر داد و گفت: هر چند صادرات سیب‌زمینی ممنوع شده اما با توجه به تقاضای بالای آن به مناسبت اربعین، کاهش قیمتی در مورد سیب‌زمینی نخواهیم داشت.

به گزارش یزدی نیوز«حسین مشرف» با اشاره به ثبات بازار میوه استان در هفته جاری، تصریح کرد: این هفته بازار میوه یزد کاهش و افزایشی را در قیمت‌ها نداشته و وضعیت بازار تا پایان هفته ثابت خواهد ماند . 

 
وی با بیان این که هر چند صادرات سیب‌زمینی نیز مانند گوجه فرنگی ممنوع شده اما کاهش قیمتی در مورد این محصول نخواهیم داشت، گفت: قیمت این محصول در حال حاضر به دلیل میزان تقاضای بالای کشور به ویژه در مراسم اربعین کاهش چندانی نخواهد داشت و با همان کاهش قیمت قبل به قیمت هر کیلو ۲۳۰۰ تومان در میادین تره‌بار عرضه می‌شود . 
 
این مسئول افزود: گوجه نیز همچنان با همان کاهش قیمت از ۴۵۰۰  به ۳۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و کاهش قیمتی را به دنبال نخواهد داشت.
 
وی با اشاره به انواع محصولات و میوه‌های پاییزی، اظهار کرد: انواع انار از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود . 
 
وی با اشاره به انواع مرکبات نیز تصریح کرد: پرتقال واشنگتنی از ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، پرتقال معمولی ۳۰۰۰ تومان، گیریپ فروت از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، لیمو شیرین از ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و لیموترش نیز به دلیل کم شدن در بازار از ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان در میادین تره بار عرضه می‌شود . 
 
مشرف در رابطه با بازار قیمت‌ سبزیجات نیز بیان کرد: سیزجات خوردنی از ۲۰۰۰ تا ۲۷۰۰ تومان، سبزیجات خورشتی از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، کاهو ۱۶۰۰ تومان و انواع کلم برگ از ۱۰۰۰ تا ۱۵۵۰ تومان در میادین تره بار عرضه می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..