مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری:

شرکت‌ها‌ی تعاونی دهیاری ها توان اقتصادی دهیاری ها را تقویت کنند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد خواستار شد: شرکت های تعاونی دهیاری ها توان اقتصادی نهادهای دهیاری را تقویت کنند.

به گزارش یزدی نیوز در نشستی با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها‌ی استانداری، مدیر شعب پست‌بانک استان یزد و همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه دهیاری‌های استان در رابطه با ساز و کارهای ایجاد باجه پست‌بانک در اتحادیه شرکت تعاونی دهیاری‌های استان هم اندیشی و تبادل نظر شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در این نشست با اشاره به اینکه تنها محل درآمدی دهیاری‌ها به عنوان یک نهاد مدیریتی در روستاها، اعتبارات ارزش افزوده است، گفت: دهیاران نباید متکی به اعتبارات ارزش افزوده باشند و بایستی به دنبال جذب سرمایه‌گذاری و کسب درآمد پایدار باشند.
«محمود زارع رشکوئیه» با بیان دستاوردها و فعالیت‌های ‌مناسب برخی شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها، افزود: شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها باید با نگاه ویژه به توسعه اقتصادی و تقویت بنیه اقتصادی نهاد دهیاری، به عمران و آبادانی مناطق روستایی کمک کنند.
زارع رشکوئیه خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه پست بانک ایران مجموعه بانکی است که بیشترین حضور و گسترده‌ترین شبکه بانکی را در مناطق روستایی دارد؛ می‌تواند خدمات خوبی را به شرکت‌های تعاونی دهیاری ها ارائه کند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..