مشکل اشتغال در استان یزد تنها با تدبیر دولتمردان برطرف می‌شود

امام جمعه یزد ‌مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه را اشتغال و معیشت مردم عنوان کرد و گفت: مشکل اشتغال در استان یزد و کشور تنها با تدبیر دولتمردان حل خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری  در ششمین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به دشمنی‌های متعدد دشمنان انقلاب در طول ۴ دهه گذشته گفت: دشمنان انقلاب از ابتدائی ترین روز هر آنچه در توان داشتند از جنگ تحمیلی گرفته تا تحریم های دوران دفاع مقدس برای سرنگونی این انقلاب به میدان آوردند.

 
نماینده ولی فقیه در استان یزد ایجاد مشکلات اقتصادی امروز کشور را ادامه همان دشمنی‌ها دانست و اظهار داشت: همواره دست خدا یاری‌گر این انقلاب و کشور بوده والا با این حجم از توطئه‌ها و خباثت‌ها هر کشور دیگری بود نمی‌توانست در برابر این اقدامات مقاومت کند.
 
امام جمعه یزد با اشاره به ایثارگری و فداکاری در دوران دفاع مقدس افزود: شرایط این دوران به مراتب از امروز سخت‌تر بود چرا که ما آن روزها نیرو، توان، قدرت و پیشرفت امروزمان را نداشتیم و با این وجود محکم ایستادیم و دشمن را به وادار به عقب‌نشینی کردیم.
 
ناصری‌یزدی رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس را انجام کارها با نیت جلب رضایت خداوند،حرکت جهادی و عدم دل بستگی به مقام و پست و حزب بازی عنوان کرد و ابراز داشت: البته نقش امام راحل و اندیشه خدایی وی نیز بسیار تاثیرگذار بود و چون هدف از دفاع مقدس صیانت از دین بود خداوند هم رزمندگان ما را یاری کرد و این یاری همچنان در طول این ۴۰ سال علی رغم توطئه های مختلف ادامه داشته است.
 
وی با اشاره به این مطلب که دشمن امروز نسبت به دشمن دیروز ضعیف تر است اذعان داشت: دشمن امروز اعتقادات مردم را نشانه گرفته و در تلاش است تا با سست کردن عقاید دینی و ایجاد جو روانی یاس و نا امیدی مردم را از نظام رقم بزند اما یقینا توکل به خدا و وحدت جامعه ما را به پیروزی خواهد رساند.
 
ناصری تصریح کرد: اگر نیات خدایی شود و قدرت خدا را باور کنیم و در مسیر حل مشکلات مردم حرکت کنیم می‌توانیم بسیار راحت‌ از این توطئه‌ها عبور کنیم و دشمنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام بگذاریم.
 
امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه را اشتغال و معیشت مردم عنوان کرد و ابراز داشت: مشکل اشتغال در استان یزد و کشور تنها با تدبیر دولتمردان حل خواهد شد به گونه ای که اگر صنعت پوشاک در کشور کلید بخورد بالغ بر ۳ میلیون نفر در مرحله اول شغل ایجاد می شود.
 
وی تصریح کرد: این صنعت نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی نداشته و تنها با آموزش می توان آن را در کشور فراگیر کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با ابراز تاسف از اینکه استاندار یزد به زودی این استان را ترک خواهد کرد گفت: برنامه‌های زیادی را برای توسعه استان با حضور جناب زمانی‌قمی پیش‌بینی کرده بودیم و وی نیز درک درستی از مسائل استان در حوزه های مختلف به ویژه مسئله آب و کمک به حوزه های علمیه داشت و وی منشأ اقدامات ارزنده ای در استان بود.
 
ناصری یزدی تاکید کرد: در حالی که برخی مسئولان توجهی به مقوله دین ندارند وی بسیار در این زمینه اهتمام داشت و امیدوارم از کمک ها و مشاوره‌های زمانی قمی توسط مدیران آینده استان به خوبی استفاده شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..