ورود بدمینتون اردکان به میدان رقابت حرفه‌ای‌های ایران

اردکان از شهرهای موفق استان یزد در ورزش حرفه‌ای است به طوری که بعد از موفقیت‌های پرشمار خود در رشته‌های تیمی پرطرفدار والیبال، فوتبال ساحلی و آکروژیم، این مرتبه برای کسب تجربه تیم‌داری حرفه‌ای در رشته بدمینتون وارد میدان شده است.

به گزارش یزدی نیوز «علی اسدیان» رییس هیات بدمینتون اردکان گفت: با پیوستن چند ملی‌پوش به تیم لیگ برتری بدمینتون اردکان، ترکیب تیم اردکان کامل شد و جلسه هماهنگی توجیهی و فنی این تیم همراه با رونمایی از لباس تیم انجام شد . 
 
وی افزود: تیم بدمینتون اردکان با در اختیار گرفتن ملی‌پوشان و بازیکنان آینده‌دار بومی و با استفاده از کادر فنی و مدیریتی با دانش، تمرینات دور نهایی خود را برای دست‌یابی به ترکیب نهایی و حضور قدرتمند در بازی‌های لیگ برتر آغاز کرد . 
 
اسدیان تصریح کرد: دور رفت مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر مردان بدمینتون ایران روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته به میزبانی زنجان آغاز می‌شود و تیم اردکان، در گام نخست با تیم‌های زنجان، کردستان و یزد به رقابت می‌پردازد . 
 
وی خاطرنشان کرد: سپاهان اصفهان و منطقه آزاد انزلی از تیم‌های قدرتمند این دوره از مسابقات و مدعی قهرمانی هستند . 
 
رییس هیات بدمینتون اردکان گفت: «محمدرضا فتاحی» از بازیکنان پراستعداد رده نونهالان، «یاسین طلایی» و «عرفان محیطی» از نوجوانان قهرمان استان، «مصطفی قربانی» و «عباسعلی بهجتی» از جوانان رنکینگ‌دار کشور و «سامان دهقانی» و «هادی آقاشاهی» از بزرگسالان این رشته ورزشی به عضویت تیم اردکان برای شرکت در بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون ایران در آمده‌اند 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..