آغاز توزیع لاستیک خودرو در استان یزد

کار واردات لاستیک خودرو به استان یزد آغاز شده و تا دو ماه آینده به کلی مشکلات ناشی از تامین لاستیک در استان مرتفع می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزافشار پور معاون بازرگانی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: توزیع لاستیک خودروهای سنگین برون شهری از طریق راهداری ها انجام می شود

وی افزود:صاحبان این نوع خودروها می توانند با سامانه راهداری ها بر اساس کارت هوشمند و پیمایش برای تامین لاستیک مورد نظر خود اقدام کنند. 
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون ماهیانه بین ۲تا هزار و پانصد لاستیک ویژه خودروهای سنگین جاده ای در استان توزیع می شود گفت: با توجه به کمبود فعلی لاستیک  توزیع آن در بین کامیون داران با کندی صورت می گیرد که رفته رفته تا یکی دوماه آینده مرتفع می شود.
افشارپور همچنین در خصوص نحوه توزیع لاستیک خودروهای سنگین داخل شهری هم گفت: توزیع لاستیک به این دسته از مصرف کنندگان از دو روز آینده آغاز می شود و صاحبان این خودروها می توانند بر اساس کارت سوخت و ثبت نام در سامانه از طریق یکی از انجمن هایی که صنف لاستیک اعلام خواهد کرد برای دریافت لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند. 
وی با تاکید بر اینکه برای تامین لاستیک خودروهای سبک هیچ مشکلی نداریم و نیاز به حواله دادن و سهمیه بندی کردن نیز نخواهد بود افزود: برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد سامانه ای ترتیب دادیم تا مالک خودرو بتواند چهار حلقه لاستیک دریافت کند. 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..