مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:

بستر لازم برای استفاده از تخصص نخبگان در ساخت‌وسازها فراهم شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خطاب به اعضای کانون نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: لازم است بستری فراهم شود که از توان و تخصص جوانان نخبه در امر ساخت وساز استفاده شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا نقصان محمدی  در مراسم اعطای اعتبارنامه مهندسان نظام مهندسی ساختمان و آغاز به کار رسمی هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان یزد اظهار داشت: جوانان نخبه ای در رشته های مهندسی عمران، راه و ساختمان و دیگر گرایش‌های مرتبط فارغ التحصیل شده اند و به عضویت سازمان نظام مهندسی در آمده اند.

 
وی عنوان کرد: اکنون کمتر بستر برای رشد و شکوفایی این جوانان در سازمان نظام مهندسی ساختمان فراهم است اما باید ساز و کاری فراهم شود تا بتوان از توان و تخصص این نخبگان در بحث ساخت و سازها استفاده کنیم.
 
نقصان محمدی خاطرنشان کرد: اکنون جامعه ما نیازهایی دارد که برای رفع آنها باید از دانش و تجربه توأمان استفاده شود و به طور قطع استفاده از دانش و تخصص جوانان نخبه می‌تواند به رفع این نیازها کمک کند.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد هستند، افزود: بخش قابل توجهی از این جمعیت را جوانانی تشکیل می دهند که نگران آینده خود هستند و باید برای درآمد، کار و استفاده از تخصص آنها برنامه ریزی شود.
 
نقصان محمدی تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی فنی استان است و باید بستری ایجاد شود تا جامعه بتواند از این نخبگان و فرهیختگان استفاده کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد عنوان کرد: این انتخابات در نهایت صحت، آرامش و سرعت با همت اعضای هیئت اجرایی، همکاری هیئت نظارت و راهنمایی های معاون عمرانی استاندار یزد برگزار شد.
 
نقصان محمدی یادآور شد: در هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، شاهد جوانتر شدن میانگین سنی هیئت مدیره و حضور یک بانوی مهندس در جمع اعضا هستیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..