معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

گفتمانی منطبق بر ارزش های انقلاب و ایران به نسل جوان ارائه دهیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در کارگروه اقتصادی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: لازم است یک گفتمان باورپذیر، منطبق بر ارزش های انقلاب ‌و ایران، براساس واقعیت ها و به دور از مطالب تکراری به مردم و نسل جوان ارائه دهیم.

به گزارش یزدی نیوزنشست کارگروه اقتصادی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست "علی زینی و‌ند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و با حضور اعضای کارگروه در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ‌در این نشست ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، بیان کرد: پیاده روی اربعین بزرگ ترین همایش شیعیان است و لازم است یک تحلیل استراتژیک و هویتی در رابطه با واقعه مهم اربعین که یک مسئله فراملی ‌و نماد بیرونی و قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران است، داشته باشیم.
"علی زینی وند" ادامه داد: پیاده روی اربعین واقعه ای است که می تواند انسان ها را در ‌این ایام، آن هم با محوریت مردم و هزینه های مردمی به صحنه آورد و اگر کشوری مانند آمریکا یا رژیم صهیونیستی می‌توانستند یک هزارم چنین واقعه ای را خلق کنند، چندصد میلیارد دلار برای یک روز آن ‌حاضر به هزینه بودند.
وی ا‌فزود: آنچه مهم است اینکه این هزینه ها باید به درستی تبیین شود و مورد قبول افکار عمومی قرار گیرد زیرا حرکت اربعین حسینی با آرمان، اهداف، امنیت، استقلال و هویت ما پیوند دارد.
زینی وند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: در مورد انقلاب اسلامی نیز باید یک گفتمان باورپذیر، منطبق بر ارزش‌های ایران و انقلاب، براساس واقعیت‌ها و به دور از گفتمان های تکراری به نسل جوان و به مردم ارائه دهیم و ‌جهت دهی گفتمان ها به سمتی باشد که حداکثر بسیج کنندگی و بسیج شوندگی را برای مردم به ارمغان آورد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: همواره و در طول تاریخ، جغرافیایی به نام ایران مورد هجمه و حمله دشمنان بوده است و امروز از افتخارات تاریخ ایران حضور در عمق استراتژیک در خاورمیانه است.
وی افزود: امروز لازم است بر مبنای واقعیت های جامعه حرف ها را انتقال دهیم و بر هر کلیدواژه ‌ای که می‌خواهیم در صدا و سیما و تریبون ها، بگوییم تحقیق و پژوهش داشته باشیم زیرا در غیر اینصورت بر مخاطبان آن تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت و یا نتیجه معکوس به همراه دارد. زینی وند در پایان سخنان خود با اشاره به درپیش بودن ۱۳ آبان ماه و بازگشت تحریم های ظالمانه آمریکا به جمهوری اسلامی ایران، گفت: اگر دوستدار انقلاب هستیم، می‌خواهیم خون شهدای انقلاب پایمال نشود و راحت‌تر از تحریم ها عبور کنیم باید با یک انسجام و غیرت ملی حضور‌ی باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان داشته باشیم.‌
دبیر ستاد ‌استانی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این نشست گفت: مهم ترین اولویت در این ستاد‌، کمیته‌ها و کارگروه‌های آن باید ارائه و تبیین کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی همراه با نقاط ضعف و قوت باشد تا یک سند راهبردی برای آینده کشور ترسیم شود.
"سعید زارع" ادامه داد: لازم است برنامه های ‌امسال خلاقانه و هنرمندانه و در شان چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان برگزار شود و این برنامه ها مشارکت مردم را با نشاط و امیدوارسازی جامعه به همراه داشته باشد.
 

بخش نظردهی بسته شده است..