مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد:

ثمره فعالیت‌های هلال احمر ترویج حس بشر دوستی در جامعه است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ثمره فعالیت‌های هلال احمر را ترویج حس بشر دوستی در جامعه عنوان کرد و گفت: فعالیت در حوزه جوانان هدف مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش یزدی نیوز دکتر «محسن حرازی زاده» به مناسب هفته تربیت بدنی در دیدار با مدیر کل اداره ورزش جوانان استان، عنوان کرد: اعضا جوان و داوطلب بزرگترین سرمایه برای جمعیت هلال احمر و دارای اهمیت  بسزایی هستند که قطعاً با مشارکت اداره ورزش و جوانان می‌توان برنامه های مفید و کار آمدی را برای آنان اجرا کرد.

 
وی فعالیت در حوزه جوانان را یکی از اهداف هلال احمر برشمرد و افزود: ثمره فعالیت‌های هلال احمر، ترویج و نمود حس نوع دوستی و بشر دوستی در  جامعه است و چه بسا با همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان می توان این فعالیت ها گسترش بیشتری در بین قشر جوان و ورزشکار جامعه داشته باشد.
 
حرازی زاده خواستار انعقاد تفاهم‌نامه در زمینه های ورزش و جوانان شد و عنوان کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی کامل برای تعاملی سازنده  در زمینه مباحث آموزش همگانی، ورزش،جوانان و آسیب‌های اجتماعی  با تمام دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها، اداره کل ورزش و جوانان داراست.
 
«مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به توان و فضای مناسب جمعیت هلال احمر در استان و شهرستان‌ها بیان کرد: فعالیت در حوزه جوانان هدف مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان و همچنین  همکاری با جمعیت هلال احمر که فعالیت بسیار  ارزشمندی را در حوزه ورزش و جوانان دارد، تعاملی سازنده در جهت پیشبرد اهداف هر دو نهاد در زمینه های گوناگون است.
 
وی افزود: یکی از ارکان های جامعه سازمان های مردم نهاد(سمن‌ها) یا NGO ‌ها هستند که جمعیت هلال احمر یکی از برگترین NGO   دنیا محسوب می‌شود.
 
شریعتی عنوان کرد: یکی از حوزه‌هایی که می‌توان با جمعیت هلال احمر مشارکتی پویا و ارزشمند داشت، فعالیت در قالب سمن‌هاست.
 
به گفته وی، در مباحث و فعالیت‌های مشارکتی سمن‌ها می‌توان برنامه‌های ارزشمند و هدفمندی همچون فعالیت در زمینه آسیب‌های اجتماعی، خانواده، کار آفرینی را با همکاری جمعیت هلال احمر اجرا  کرد به طور مثال می توان در بعضی از موارد همانند سمن‌های خیری همکاری‌های بسیار مفیدی را با جمعیت هلال احمر به عنوان پل ارتباطی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان و یا در مواقع بحران حوادث داشته باشیم.
 
شریعتی در پایان ضمن ابراز خوشبختی در جهت تعامل سازنده با جمعیت هلال احمر استان، خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه ویژه پرسنل و هیئت‌های ورزشی استان شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..