معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

تکریم ارباب رجوع و جذب مشارکت بخش خصوصی مورد توجه شهرداران قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر بهره مند سازی مدیریت شهری از نیروهای جوان و توانمند گفت:با توجه به شرایط اقتصادی موجود، تکریم ارباب رجوع و جذب مشارکت بخش خصوصی مورد توجه شهرداران قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز،نشست هم اندیشی و دیدار صمیمی شهرداران سراسر استان با حضور « محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و «محمود شاکری شمسی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزدمطرح کرد: در شرایط اقتصادی و مشکلاتی که کشور و مردم با آن ها روبه رو هستند انتظار می رود شهرداران و سایر مدیران در بخش های مختلف نسبت به مراجعات مردمی با روی گشاده و اخلاقی مناسب عمل کنند و نهایت تلاش خود را برای حل دغدغه های مردم به کار گیرند.
«محسن صادقیان» افزود:لازم است واگذاری مسئولیت در  بخش های مختلف مدیریت شهری به نیروهای جوان،توانمند و متخصص مورد توجه قرار گیرد و شهرداری ها به مجموعه هایی چابک تبدیل شوند.
صادقیان خاطرنشان کرد:تمرکز بر جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها و ارائه خدمات شهری از ضرورت های مهم پیش روی شهرداران است و باید در این مسیر نیز برنامه ریزی هدفمند و موثری صورت گیرد.
معاون استاندار یزد در پایان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته گفت:سازمان همیاری شهرداری می تواند به عنوان بازویی توانمند در مسیر اجرای پروژه های بزرگ عملکرد خوبی را ممکن سازد و در موضوعاتی از جمله تسهیل مسکن کارکنان و بازآفرینی شهری نیز مشارکت کند.
« محمود شاکری شمسی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز در این جلسه بیان کرد: بانک اطلاعاتی از نیروهای قابل و توانمند در عرصه های مدیریتی توسط مجموعه شهرداری ها تهیه شود تا بتوان بر این اساس جایگزینی و تغییرات دقیق تری را در بدنه مدیریت شهرهای استان شاهد بود.
در این نشست موضوعاتی از جمله تقویت اختیارات اداری و مالی شهرداران در مدیریت فوری اتفاقات شهری،تقویت مشارکت  های بین بخشی در دستگاه های خدمات رسان،رونق و توسعه فعالیت های سازمان همیاری شهرداری،تقویت روشنایی معابر اطراف شهر و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی مورد تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..