همایش رهروان زینبی در حوزه علمیه :

لزوم توجه طلاب به تاریخ در جهت کسب تجربه

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به اینکه توجه به تاریخ در جهت کسب تجربه برای طلاب بسیار لازم است گفت: امروزه انتظارات از طلاب حوزه‌های علمیه بسیار زیاد است.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در همایش رهروان زینبی که با حضور ۷۰۰ نفر از طلاب ۲۲ مدرسه علمیه استان یزدبرگزار شد افزود: نگاه  به تاریخ می‌تواند تجربیات هزاران ساله را به انسان دهد .

 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: اگر کسی عبرت‌های تاریخ را به خوبی بفهمد می‌تواند خود را در شبهات به خوبی حفظ کند.
 
بهجت‌پور یکی از منابع بسیار خوب و ارزشمند برای انسان‌ها را قرآن کریم دانست و ادامه داد: عبرت‌آموزی یکی از مسائلی است که در قرآن کریم موج می‌زند و از داستان زندگی حضرت آدم آغاز می‌کند و طول تاریخ اسلام را به نوعی تا زمان پیامبر اکرم(ص) شرح می‌دهد.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در ادامه با اشاره به اینکه امروزه از طلاب حوزه‌های علمیه انتظارت بسیاری می‌رود گفت: وظیفه ما در مرکز مدیریت خدمت به طلاب است و اینکه آنچه را که شما تشخیص داده‌اید همراهی کنیم تا به اهداف والای خود برسید.
 
وی گفت: سرنوشت حوزه علمیه به عنوان یک خانواده بزرگ را مسئولان و طلاب حوزه‌های علمیه با هم تعیین می‌کنند ولی سرنوشت هر یک از طلاب دست خودشان است.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در پایان گفت : ما باید بسیار مراقبت باشیم که نه به حاشیه برویم و نه خود را گم کنیم بلکه باید نسبت به این انقلاب که با ایثارگری‌های بسیار به دست آمده توجه داشته باشیم.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..