در نشست خبری مطرح شد؛

افتتاح سالن بین‌المللی اسکواش در یزد/نوسازی ورزشگاه شهید صدوقی

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ورزش و جوانان استان یزد از افتتاح سالن بین المللی اسکواش یزد در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز علی‌محمد شیخی در نشستی خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: عمده پروژه‌های ورزشی استان یزد فعال است و بسیاری از پروژه‌ها به نتیجه رسیده و به زودی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود. 

 
وی افزود: در سال ۹۷ در زمینه زیرساخت‌ها، تکمیل پروژه‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم و در زمینه تعمیر و نوسازی، بحث نوسازی کفپوش‌ها، نور سالن و … مورد توجه قرار گرفته است.
 
شیخی از جمله پروژه‌های مهمی که به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت به سالن بین المللی اسکواش اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
معاون پشتیبانی و توسعه منابع ورزش و جوانان استان یزد همچنین از احداث استخر در چند نقطه از استان یزد خبر داد و یادآور شد: استخر میبد ظرف ۲۰ روز آینده آبگیری می شود و سپس مورد بهره برداری علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: عمده مشکلات استان یزد در حوزه زیرساخت‌های ورزش مربوط به شهرستان یزد است که خوشبختانه با همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت خیران، بسیاری از پروژه‌ها به سرانجام رسیده است.
 
شیخی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: عملیات ساماندهی محوطه ورزشگاه بزرگ یزد نیز در حال انجام است و نخاله‌های موجود در حال جمع آوری است.
 
وی خاطرنشان کرد: استخر زارچ نیز مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند اما در سال ۹۸ آماده بهره برداری خواهد شد.
 
معاون پشتیبانی و توسعه منابع ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه در سال ۹۷، توسعه زمین‌های چمن مصنوعی در مرکز استان و سایر شهرستان‌های استان را در دستور کار خود داشتیم، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ زمین چمن مصنوعی راه اندازی شده که دو مورد از بزرگترین‌های آن مربوط به زمین چمن مصنوعی رحمت آباد و ورزشگاه تختی شهرستان بافق است.
 
شیخی تاکید کرد در تلاشیم برای همه شهرستان‌های استان در کنار زمین چمن طبیعی، یک زمین چمن مصنوعی نیز احداث کنیم که اقدامات اولیه برای راه اندازی آن در شهرهای اردکان، میبد و بهاباد انجام شده است.
 
وی در مورد تعمیر و نوسازی ورزشگاه شهید صدوقی یزد نیز بیان کرد: از محل اعتبارات استانی و ملی، بودجه ای برای تعویض کفپوش‌ها، نوسازی سالن، ساماندهی نور سالن، راه اندازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی، رختکن و … در نظر گرفته شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..