امیدهای مقاومت گلساپوش یزد از قهرمانی فوتبال ساحلی کشور باز ماند

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در فینال مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی امیدهای کشور از قهرمانی بازماند.

به گزارش یزدی نیوزتیم‌های امید فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و پارس جنوبی بوشهر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه سلمان محمودآباد برابر هم قرار گرفتند.

 
در این مسابقه که در مرحله نهایی لیگ قهرمانی فوتبال ساحلی امیدهای کشور برگزار شد، تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش وقت اول دیدار را خوب آغاز کرد و پا به پای نماینده بوشهر در این دوره از مسابقات جلو آمد.
 
بازیکنان یزد که سعی داشتند باز هم جام قهرمانی را در یزد نگاه دارند، تلاش بسیار زیادی کردند و در بسیاری از زمان‌های بازی توپ و زمین را در اختیار داشتند اما در پایان این مسابقه تیم پارس جنوبی بوشهر موفق شد با نتیجه چهار بر سه برابر نماینده یزد به برتری دست پیدا کند.
 
به این ترتیب و با پیروزی پارس جنوبی، این تیم توانست در مرحله نهایی لیگ قهرمانی فوتبال ساحلی امیدهای کشور به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و جام را به بوشهر ببرد، تیم مقاومت گلساپوش هم به عنوان تیم دوم این دوره از مسابقات معرفی شد.
 
در دیگر بازی امروز این مسابقات هم تیم‌های ملوان بندرگز و ایفای اردکان عصر امروز و پیش از بازی فینال در همین ورزشگاه برابر هم قرار گرفتند که این دیدار هم با نتیجه چهار بر سه به سود ملوان بندرگز به پایان رسید و این تیم به رتبه سوم مسابقات دست پیدا کرد، ایفا هم چهارم شد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..