برگزاری کارگاه داستان نویسی در یزد

افزایش مهارت‌های خلاقانه نویسندگی، انتقال تجربه‌های ارزشمند نویسندگی به جوانان، از اهداف برگزاری این کارگاه اعلام شد.

به گزارش یزدی نیوزرئیس حوزه هنری استان یزد گفت: کارگاه آموزش داستان‌نویسی با موضوع «داستان را چطور بنویسیم» از سری کارگاه‌های شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» با استقبال نویسندگان، مربیان، نوقلمان، هنرجویان و علاقه‌مندان به ادبیات در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار شد.

کوچگ زاده افزود: در بخش اول کارگاه، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی‌‌ ـ به تبیین روایت داستانی و برخی از عناصر و تکنیک‌های داستان‌نویسی پرداخت و قوانین و فرمول کلی چگونه نوشتن را آموزش داد. 
وی گفت: در این کارگاه همچنین در خصوص شناخت زبان معیار، نوشتن ساده و راحت و این که چرا نوشتن سخت و حرف زدن راحت است مطالبی را بیان شد. 
کوچک زاده گفت: بخش دوم کارگاه به قصه‌خوانی اختصاص داشت که تعدادی از نویسندگان داستان‌های خود را خواندند و مورد نقد و بررسی قرار گرفت و راهنمایی‌های لازم توسط استاد ارائه شد.
رئیس حوزه هنری یزد ارتقای سطح کیفی آثار نویسندگان، افزایش مهارت‌های خلاقانه نویسندگی، انتقال تجربه‌های ارزشمند نویسندگی به جوانان، ایجاد زمینه شکوفایی استعداد‌های جوان و حمایت از نوقلمان برای حضور در جشنواره‌های ادبی از اهداف برگزاری این کارگاه اعلام کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..