امام‌جمعه ابرکوه:

پلیس ضامن اقتدار، سعادت و افتخار ملی است

امام ‌جمعه ابرکوه با بیان این که پلیس ضامن اقتدار، سعادت و افتخار ملی است، گفت: پلیس مقتدر باید در کنار برخورد قاطع با هنجارشکنان و مجرمان، رأفت اسلامی، حرمت‌گذاری و شخصیت مداری را رعایت کند .

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در حاشیه مراسم عطرافشانی قبور شهدا بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ضمن تقدیر از تلاش‌های ناجا در برقراری نظم و امنیت، ابراز کرد: مردم در صورتی می‌توانند برخی از مشکلات را تحمل کنند که آرامش روانی و امنیت داشته باشند و آرامش و امنیت مهم‌ترین نیاز ملت در هر جامعه‌ای است . 

 
وی وجود تأمین‌کنندگان امنیت در کشور و تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنان را یکی از نعمت‌های الهی برشمرد و افزود: پلیس ضامن اقتدار، سعادت و افتخار ملی است و باید در کنار برخورد قاطع با مجرمان و هنجارشکنان، رأفت اسلامی را رعایت و در عین حرمت‌گذاری و شخصیت مداری به وظیفه‌ قانونی خود عمل کند . 
 
وی ادامه داد: باید با بزهکاران و مجرمان با قدرت برخورد شود چرا که در جامعه اسلامی بزهکاری و هرگونه ناهنجاری خلاف مطالبات عمومی، قانون و اهداف اجتماعی نظام اسلامی است . 
 
 امام‌جمعه ابرکوه در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که با اقتدار پلیس، زمینه سلب امنیت از عوامل مختل‌کننده امنیت جامعه فراهم و زمینه آرامش روانی مردم فراهم شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..