بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از بندرخشک پیشگامان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از بندرخشک پیشگامان بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوز روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مجتبی حسینی پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان ضمن بازدید از بخشهای مختلف بندرخشک پیشگامان در جریان پیشرفت این پروژه کشوری قرار گرفتند.

حسینی پور در این بازدید حوزه حمل و نقل و لجستیک را بسیار مهم ارزیابی کرد و آن را حلقه مفقوده ای دانست که در بسیاری از برنامه های توسعه استان وجود دارد. وی با تاکید بر اینکه یزد می تواند تبدیل به بارانداز کالا در کشور شود افزود: یزد در خط بین المللی شمال به جنوب و شرق به غرب در موقعیت استراتژیک مناسبی قرار گرفته که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد. رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هدف گذاری آتی استان در مبحث اقتصاد و توسعه را آسیای مرکزی دانست و تصریح کرد :خوشنامی تجار یزدی در کنار مزایای دیگری که فعالیت اقتصادی در یزد دارد می تواند به این هدف کمک کند.حسینی پور همچنین با ابراز خوشحالی از پیشرفت بندرخشک آمادگی استان را برای تبدیل هرچه سریع تر این منطقه به قطب تبادل کالا در کشور و همکاری های دوجانبه اعلام کرد.

رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان نیز در این بازدید به امکان پیشرفت اقتصاد و اشتغال استان یزد در صورت راه اندازی کامل بندرخشک اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به طی مراحل قانونی و اداری، به زودی شاهد استقرار گمرک در بندرخشک باشیم.

 

بخش نظردهی بسته شده است..