همزمان با روز جهانی کودک صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل بانوان و خانواده استانداری از موسسه خیریه فرزندان آسمانی و مرکز اورژانس اجتماعی یزد

همزمان با روز جهانی کودک مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از بخش های مختلف موسسه خیریه فرزندان آسمانی بازدید و برای تبریک این روز در جمع کودکان حضور یافت.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد از موسسه خیریه فرزندان آسمانی بازدید و با اهدا گل و هدایایی این روز را به کودکان تحت پوشش در این مجموعه تبریک گفت.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با تقدیر از پرسنل پرتلاش این مجموعه گفت:حمایت از کودکان نیازمند ساماندهی و مراقبت از جایگاه ارزشمند معنوی برخوردار است و اثرات این اقدامات همواره در جامعه ماندگار خواهد بود.
« فاطمه دانش یزدی» افزود:تقویت نگاه خیرین در کمک به ساماندهی آسیب های مختلف اجتماعی به ویژه در حوزه زن و خانواده ضرورت دارد زیرا دولت به تنهایی قادر به پوشش ابعاد مختلف این موضوع نمی باشد.
دانش یزدی در ادامه این برنامه و بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی نیز بیان کرد: جامعه پذیری و توانمندسازی بانوان آسیب دیده اجتماعی راهکاری ریشه ای در حل مشکلات موجود در جامعه زنان است که همواره در تاثیر دوسویه با کانون خانواده می باشد.
وی اظهار داشت:علاوه بر ارائه خدمات حمایتی و روانشناختی به زنان آسیب دیده لازم است فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جامع نیز نسبت به ارائه برنامه های بهزیستی در این زمینه صورت گیرد تا علاوه بر آشنایی افراد نیازمند،حمایت های اجتماعی نیز در این حوزه جذب  و افزایش یاید.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در پایان خاطرنشان کرد:رویکرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این زمینه توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی بانوان آسیب پذیر اجتماعی است و برنامه هایی در این زمینه در حال اجرا می باشد اما بدون حضور خیرین و نهادهای موثر اجتماعی حل این مشکل امکان پذیر نمی باشد.
گفتنی است در این برنامه از بخش های مختلف اورژانس اجتماعی،خانه امن زنان و موسسه خیریه فرزندان آسمانی یزد بازدید صورت گرفت و پس از تشریح خدمات توسط مسئولان و مددکاران ؛مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری  نیز در گفت و گو با بانوان تحت پوشش این مجموعه در جریان نیازها و دغدغه های مددجویان قرار گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..