فرمانده سپاه استان یزد:

ضرب شصت سپاه ‌تروریست‌ها را به خوبی تنبیه کرد/برخورد سخت با کوچکترین چشم طمع‌ دشمن

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در واکنش به حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها گفت: این ضرب شصت سپاه نه تنها تروریست‌ها را به خوبی تنبیه کرد بلکه هشداری جدی برای حامیان آنان نیز بود.

به گزارش یزدی نیوزسردار فتح الله جمیری در واکنش به حمله موشکی سپاه به تروریست‌های الاهوازیه اظهار داشت: حمله تروریستی اهواز درست در روزی صورت گرفت که در همان روز و شاید بتوان گفت در همان ساعاتی بود که در سال ۵۹ رژیم بعث عراق  نیز به  خاک ما حمله کرد و تعدادی از هموطنان عزیز مان را به خاک و خون کشید.

 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: بنابر قولی که سپاه به مردم داده بود تا انتقام خون این عزیزان و به ویژه آن کودک معصوم و تعدادی از سربازان عزیز را از تروریست‌ها بگیرد، محل اسکان آن‌ها موشک باران شد و همانطور که سپاه  در دوران دفاع مقدس صدام را به سختی تنبیه کرد، این بار نیز توانست تروریست‌ها را تنبیه کند و این وعده صادق را محقق سازد.
 
وی ادامه داد: البته مدت زمانی برای شناسایی دقیق مکان استقرار تروریست و تکمیل اطلاعات لازم بود تا بتوان چنین جواب کوبنده‌ای به آنان داد.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: این ضرب شصت سپاه نه تنها تروریست‌ها را به خوبی تنبیه کرد بلکه هشداری جدی برای  حامیان آنان نیز بود، بنابراین حامیان تروریست ها بدانند اگر کوچکترین چشم طمعی به کشور ما داشته باشند با آن‌ها برخوردی سخت و شکننده می‌شود.
 
جمیری تاکید کرد: دشمنان ما باید بدانند که ایران اسلامی با کشورهای دیگر متفاوت بوده و پایه و اساس آن بر مبنای دین و مذهب گذاشته شده بنابراین ملت ایران هرگز به آن‌ها اجازه تعرض نمی‌دهد.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها را بخشی از وظایف سپاه و تودهنی محکم این نهاد انقلابی به آنان و حامیانشان دانست و گفت: امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کشور نباشیم و مطمئنا مجموعه سپاه، ارتش و نیروهای امنیتی آمادگی برخورد شدید را با چنین اقداماتی دارند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..