ستارگان ولایت در ابرکوه منتشر شد

چهارمین کتاب نویسنده ابرکوهی با عنوان «ستارگان ولایت» به رشته تحریر درآمد.

به گزارش یزدی نیوز، «رضا ربانی» نویسنده این اثر، هدف از چاپ آن را معرفی بیشتر شهرستان ابرکوه عنوان و اظهار کرد: پس از تلاش یک‌ساله برای جمع‌آوری مطالب، انجام تحقیقات محیطی و میدانی، استفاده از منابعی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره اوقاف، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، مجموعه‌ای تحت عنوان «ستارگان ولایت» در شهرستان ابرکوه به رشته تحریر درآمد .

 
وی خاطرنشان کرد: این کتاب در ۱۸۰ صفحه و مشتمل بر پنج فصل شامل آداب زیارت و پاسخ دادن به چندین سؤال در این حوزه، معرفی امامزاده‌ها، اماکن مورد احترام و تکریم، مساجد ابرکوه و مهردشت و همچنین حسینیه‌ها و تکایای شهرهای نامبرده است .
 
ربانی افزود: در این کتاب ضمن معرفی تعدادی از عرفا، فقها، علما، رجال سیاسی، بزرگان و شعرای گذشته، مباحثی پیرامون شجره‌نامه‌ها، بقعه‌ها و راه‌های دسترسی، زیارت‌نامه‌ها و کرامات امامزاده‌های شهرستان نیز مطرح شده است .
 
گفتنی است، کتاب نامبرده پس از آثاری همچون «خورشید دهم در ابرکوه»، «نکته‌های کلامی در شهرستان ابرکوه»، «فرهنگ لغات شهرستان ابرکوه»، چهارمین کتاب این نویسنده است که طی دو سال اخیر، چاپ و منتشر شده است .
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..