نمایش «خواب در تالار آینه» در یزد به روی صحنه رفت

کارگردان تئاتر «خواب در تالار آینه» با اشاره به اجرای این نمایشنامه به مدت یک ماه در محل تالار هنر، اظهار کرد: تئاتر خواب در تالار آینه از ساعت ۲۰ آغاز و به مدت ۹۰ دقیقه در مقابل تماشاچیان، اجرا خواهد شد .

به گزارش یزدی نیوز«سعید شهریار»، با اشاره به اجرای این نمایشنامه به مدت یک ماه در محل تالار هنر یزد، اظهار کرد: تئاتر «خواب در تالار آینه»، داستان پیرمردی ثروتمند است که یکی از سه دخترش که به او دروغ نمی‌گوید و صادق است را از ارث محروم می‌کند و داستان حول محور زندگی دو دختر دروغ‌گو و پیرمرد ادامه پیدا می‌کند . 

 
وی با بیان این که داستان نمایش برگرفته از نمایشنامه «شاه لیر» اثر «ویلیام شکسپیر» است، گفت: این نمایش هر روز از ساعت ۲۰ در محل تالار هنر به روی صحنه می‌رود و به مدت ۹۰ دقیقه در مقابل دیدگان تماشاچیان اجرا می‌شود.
 
شهریار افزود: در این نمایشنامه «محمدرضا صارمی» در نقش میرآقا، «فرهاد عالم زاده» در نقش غلومی، «مهدی قانع»، «محمدغلامزاده» و «زمان ارکمان» در نقش‌های عزت، زینل و عطا به عنوان دامادهای میرآقا هنرنمایی می‌کنند . 
 
وی همچنین «فخرالسادات طباطبایی»، «اعظم قابلی» و «زینب السادات موسوی» را در نقش‌های ثریا، فیروزه و انیس عنوان کرد که دو دختر اول دختران دروغگو هستند و برخلاف حقیقت وجودیشان، صاحب تمام دارایی پدر خود می‌شوند . 
 
شهریار از دیگر عوامل این نمایش را «محمد رضا غلامزاده»، «رعنا مومنی»، «سید مجتبی مدیر طاهری»، «مجتبی ملک ثابت» و «مهدی هدایتی» به ترتیب به عنوان طراح صحنه، منشی صحنه، مدیر تولید و هماهنگی و طراح گریم معرفی کرد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..