مدیرکل حج و زیارت یزد:

ثبت نام بیش از سه هزار نفر برای پیاده روی اربعین در یزد

شریفی گفت: انتظار این است که متقاضیان هرچه زودتر با مراجعه به سامانه سماح نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل حج و زیارت استان یزد گفت: تاکنون سه هزار و ۹۵۰ نفر زائریزدی برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

علی‌اصغر شریفی زارچی افزود: در سال گذشته ۳۰ هزار زائر از استان یزد به مراسم اربعین اعزام شدند، افزود: پیش‌بینی ما بر این است که امسال نیز ۳۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.
مدیرکل حج و زیارت استان یزد با تأکید بر اینکه هر چه به زمان اعزام نزدیک‌تر می‌شویم بر حجم ثبت‌نام‌ها نیز افزوده می‌شود، تاکید کرد : انتظار این است که متقاضیان هرچه زودتر جهت ثبت‌نام به سامانه سماح حضور یافته و ثبت‌نام کنند؛ لذا برای اینکه ثبت‌نام‌ها هر چه زودتر انجام گیرد و هر چه زودتر ویزا‌ها داده شود نبایستی اخذ ویزا به‌روزهای پایانی موکول شود.
شریفی  با اشاره به‌ضرورت ثبت‌نام در سامانه سماح، برای کسانی که قصد اعزام به کربلا و شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین را دارند، اظهار داشت: افرادی که به هر دلیل خارج از سامانه اقدام به سفر به کشور عراق کنند، تحت پوشش خدمات سامانه سماح نخواهند بود.
وی هزینه اخذ روادید را ۳۷۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت : ثبت‌نام و صدور ویزا در استان یزد تا روز اربعین ادامه دارد و همچنین ما در راستای صدور ویزا در حال پیگیری هستیم تا ویزای مردم در اسرع وقت داده شود.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..