کور سوهای نماینده فوتبال ساحلی اردکان برای نایب قهرمانی لیگ برتر

تیم ایفا اردکان یکی از سه نماینده استان یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برد شیرین خود در مقابل نماینده سمنان، امیدهای خود برای جایگاه دومی را در هفته پایانی رقابت‌ها، زنده نگه داشت .

به گزارش یزدی نیوزایفا اردکان یکی از سه نماینده استان یزد در در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برد سه بر صفر خود در مقابل نماینده سمنان، امیدهای خود برای جایگاه دومی را در هفته پایانی این رقابت‌ها زنده نگه داشت . 

 
شب گذشته ایفایی‌ها با خاطره تلخ بازی دور رفت که با برد اما درگیری‌ها و کتک خوردن کادر فنی و بازیکنانشان در ورزشگاه شهرداری سمنان رقم خورده بود، پا به زمین بازی گذاشتند و در یک بازی منطقی و حساب شده با گل‌های علی پایدار، مجید رحیم پور و محمد بهجتی، نماینده سمنان را شکست دادند تا با ۴٧ امتیاز، مقام سومی رده‌بندی تیم‌ها را برای خود تثبیت کرده باشند.
 
دیگر نماینده استان یعنی گلساپوش یزد به علت برگزار نشدن بازی خود مقابل نماینده ساری به خاطر بارندگی شدید، مجبور است امروز هم در شمال بماند تا تکلیف تیم دوم جدول در صورت اتفاقات پیش‌بینی نشده این بازی، به هفته پایانی رقابت‌ها بکشد . 
 
البته پیام کویر اردکان، سومین نماینده استان که از چند هفته قبل سقوطش به دسته یک مسجل شده بود، با ۱٣ گل به نماینده آبادان باخت و یکی دیگر از سنگین‌ترین باخت‌های این فصل خود را نیز ثبت کرد . 
 
یاداور می‌شود؛ تیم ایفا اردکان در صورت پیروزی در هفته پایانی می‌تواند با نیم نگاه به بازی تیم گلساپوش در صورت باخت این تیم یا نتیجه‌ای به غیر از کسب سه امتیاز بازی، به نایب قهرمانی این رقابت‌ها چشم داشته باشد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..