سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بافق:

جمعیت هلال احمر یک نهاد بین المللی و نیازمند توجه ویژه مسئولان است

محمد رضا فتاحی با اشاره به وضعیت جمعیت هلال احمر بافق با توجه به محدود بودن اعتبارات و مساعدت های فرماندار و مجموعه مدیریتی استان و شهرستان به این نهاد خاطر نشان کرد: ما یک نهاد بین المللی هستیم اما وقتی وارد جمعیت هلال احمر می شویم آنگونه که مردم انتظار دارند نیست،از مسئولان خواهشمندم با توجهی ویژه...

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط  عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد رضا فتاحی در مراسم معارفه وی به سمت سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ابتدا با تشکر از حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان برای حمایت های وی در طول ۱۵ ماه خدمت، گفت: تمام این مدت تلاش کردم وظیفه ام را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

فتاحی با اظهار خرسندی از بازگشت به جمعیت هلال احمر ضمن تشکر از تمام کسانی که پیگیر این موضوع شدند، گفت: امروز احساس میکنم ۲۱/۰۹/۷۹ است،روزی که وارد جمعیت هلال احمر بافق شدم. البته با یک نگاه متفاوت تر نسبت به گذشته، آن زمان یک جوان کم تجربه بودم و امروز با ارتباطاتی که با دوستان دارم که در رأس آن فرماندار و مجموعه مدیریتی است، شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر بافق شورای اجرایی را قوی و توانمند دانست و بیان کرد: دست همه مسئولان را به یاری می فشارم و بدون شک این تعامل و همکاری  بیش از پیش ادامه خواهد داشت. امیدوارم با کمک پرسنل جمعیت هلال احمر که زحمت اصلی به دوش آنان است به اهداف خود دست یابیم تا شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان باشیم.

وی با اشاره به وضعیت جمعیت هلال احمر با توجه به محدود بودن اعتبارات ومساعدت های فرماندار و مجموعه مدیریتی استان و شهرستان به این نهاد خاطر نشان کرد: ما یک نهاد بین المللی هستیم اما وقتی وارد جمعیت هلال احمر می شویم آنگونه که مردم انتظار دارند نیست،از مسئولان خواهشمندم با توجهی ویژه به جمعیت کمک کنند تا یک ساختمان اداری استاندارد در شأن یک نهاد بین المللی احداث شود. ما نیز سعی می کنیم با مجموعه شهرستان هماهنگ باشیم تا یک چشم اندازی را برای جمعیت هلال احمر بافق داشته باشیم.

فتاحی با بیان اینکه بافق شهر صنعتی است، از مساعدت های شرکت سنگ آهن و دیگر ادارات که به جمعیت برای رسیدن به بخشی از خواسته ها تشکر کرد و امیدوار شد با یاری همه مسئولان پروژه های عمرانی این نهاد تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی بر ضرورت ایجاد ۲ پست در جاده یزد- بافق و سیریز به عنوان چشم اندازهای آینده تاکید کرد و افزود: ما هر هفته در مسیر سیریز که بافق را از یک طرف به رفسنجان و از سویی به کرمان مرتبط می کند، شاهد واژگونی های متعددی هستیم و متاسفانه نه اورژانس و نه هلال احمرآنجا مستقر نیستند،امیدواریم پس از نقطه یابی و تکمیل دفترچه های مربوطه مسئولان کمک کنند تا این ۲ پست نیز ایجاد شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر بافق در بخش دیگر سخنان خود به وضعیت نیروهای غیر بومی، مسکن و حقوق پرسنل جمعیت اشاره کرد و خواهان شد: از فرماندار بافق درخواست دارم با توجه ویژه به این موضوعات چند واحد مسکونی در اختیار جمعیت قرار دهند تا بخشی از دغدغه های نیروها مرتفع شود.

وی در پایان از خدمات جعفر حسن پور تشکر و قدردانی کرد و امیدوار شد با تعامل همه مسئولان و مدیران استان و شهرستان شاهد اتفاقات خوب برای جمعیت هلال احمر بافق باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..