مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بافق برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بافق با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و استان در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بافق با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد،فرمانداربافق،نائب رئیس شورای شهر،شهردار،رئیس سابق و جدید جمعیت هلال احمر شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا محمد زاده رحمانی فرماندار بافق ضمن خوش آمدگویی به مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد و تشکر از خدمات جعفر حسن پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با اشاره به درخواست استان خراسان جنوبی برای اعزام وی به مدت یکسال و روی کار آمدن مجدد محمد رضا فتاحی به این سمت بیان داشت: خوشبختانه ایشان نیروی موفق با رزومه خوبی هستند که مدتی به عنوان سرپرست معاونت امداد و نجات استان بودند، اما بنا به دلایل خانوادگی برای زندگی در بافق سبب شد تا پیگیر بازگشت وی به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر بافق شویم.

وی هلال احمر را یک اداره مهم و با اهمیت دانست و افزود:  طی چند روز آینده چندین اقدام مهم در جمعیت هلال احمر بافق پیرامون بحث ساخت و ساز و نرم افزاری اتفاق خواهد افتاد.

فرماندار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای محمد رضا فتاحی از خدمات جعفر حسن پور که همواره در جهت تحقق اهداف سازمانی و جمعیت هلال احمر عمل می نمود و جزو رؤسای موفق شهرستان بافق نیز بود،تشکر و قدردانی کرد.

سپس محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان داشت: عمده اقدامات جمعیت هلال اهمر در راستای اهداف بشر دوستانه با فعالیت های داوطلبانه در جهت حفظ کرامت انسان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های خوبی طی سال های گذشته در سطح استان و کشور انجام گرفته، اظهار داشت: امیدواریم به عنوان عوامل اجرایی جمعیت هلال احمر در سطح استان بتوانیم راهکارهای مناسبی برای جذب بیشتر شهروندان که در نتیجه باعث افزایش و ارتقای پتانسیل هلال احمر در سطح جامعه می شود،داشته باشیم و خدمات بیشتر و بهتری به عموم مردم ارائه دهیم.

حرازی زاده از حمایت های فرماندار بافق با مجموعه هلال احمر و مجموعه مسئولین مدیریتی تشکر کرد و خواهان ادامه این همکاری ها شد.

وی خدمات جعفر حسن پور در سمت جمعیت هلال احمر شهرستان بافق را قابل تقدیر دانست و امیدوار شد در طول یکسالی که دور از استان است با کسب تجارب بیشتر مجدد به یزد بازگردد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به رزومه خوب محمد رضا فتاحی در سمت های وزارتی، رئیس جمعیت هلال احمر بافق و مجموعه مدیریتی شهرستان بافق در بخشداری تصریح کرد: ایشان طی سال ها همیشه با عملکردی خوب در سطح شهرستان و استان درخشیده اند و همین سبب شده که علیرغم تمایل ما برای ادامه فعالیت در استان درخواست برای حضور ایشان در بافق بسیار باشد.

وی اظهار داشت: امیدواریم ایشان همچون گذشته در دیگر حوزه های فعالیت خود با حمایت مجموعه مدیریتی شهرستان بافق منشأ خیر و برکت باشند و آنچه که هدف جمعیت هلال احمر است به جهت افزایش عضو گیری و فعالیت های جمعی و شهروندی به خوبی ادامه پیدا کند.

حرازی زاده با بیان برنامه ها برای رونق جمعیت هلال احمر طی ۲ ماه گذشته،علت برگزاری مسابقه کشوری رفاقت مهر در استان را برای نشان دادن توانمندی ها به بالا دستی ها در قبال جذب اعتبارات و مشارکت بیشتر ستاد و نهایت نشاط،رونق و شادابی و افزایش آن در مجموعه هلال احمر که تمام پتانسیل آن اعضای داوطلب است،عنوان کرد.

وی زمان برگزاری این مسابقه را آبان ماه سال جاری اعلام کرد و خاطر نشان کرد: بدون شک این امر مشکلی است اما آنچه بین مجموعه ها مشترک است فعالیت در راستای بشر دوستانه است و همه بدنبال توان افزایی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به همنوعان هستند.

اردوی کویر نوردی در شهرستان بافق دیگر برنامه ای است که مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به آن اشاره کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای جعفر حسن پور،خاطر نشان کرد: بی تردید با حمایت مجموعه مدیریتی شهرستان بافق و مشارکت جمعیت هلال احمر و توانمندی بالای محمد رضا فتاحی ما شاهد سربلندی این مجموعه در استان و شهرستان خواهیم بود.

بخش نظردهی بسته شده است..