اجرای پویش مردمی “هر ورقش دفتریست” در یزد

پوش مردمی هر ورقش دفتریست باهدف کمک به دانش آموزان نیازمند به صورت نمادین از پانزدهم مهر لغایت بیستم مهر در یزد اجرا می شود.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل  کمیته امداد امام خمینی  استان یزد گفت: گفت: پویش مردمی"هر ورقش دفتری است" باهدف کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند در یزد اجرا می‌شود.

 علیزاده  افزود: اینطرح خداپسندانه با مشارکت و همکاری صداوسیما، شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری، سازمان پسماند و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد باهدف کمک به دانش آموزان نیازمند از پانزدهم مهرماه لغایت بیستم مهرماه از ساعت هفت صبح تا ۱۹ شب با ایجاد پایگاه‌هایی در سطح شهر یزد اجرا می‌شود.
 وی اشاره کرد: تعداد ده پایگاه در سطح شهر و کانکس‌های مرتبط با جمع‌آوری پسماندها در محلات مختلف آماده دریافت اقلام بازیافتی همچون دفتر و کتاب باطله، مقوا  هستند که عواید حاصل از این طرح برای تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند هزینه می‌شود.
وی گفت : مردم استان یزد می‌توانند برای آگاهی بیشتر از این طرح با شماره تلفن ۱۳۷ تماس حاصل فرمایند، ضمناً شماره حساب ۱۸۱۱ برای دریافت کمک‌های اهدایی مردمی نوع‌دوست استان یزد در این طرح در نظر گرفته‌شده است.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..