مجمع حمایت از دانش‌آموزان “محاد” در یزد تشکیل شد

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از تشکیل مجمع حمایت از دانش‌آموزان "محاد" در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز مرحله دوم مراسم جشن عاطفه‌های استان یزد به صورت نمادین و با حضور مسئولان استانی و دانش‌آموزان در دبیرستان دوره اول شاهد افشار یزد برگزار شد.

 
علی سرداری معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که این جشن هر ساله با شروع بهار دانش برگزار می‌شود این چنین مراسم‌هایی به ما تاکید می‌کند که باید در سراسر زندگی حس کمک به نیازمندان را در خود حفظ کنیم و هیچ گاه آنها را از یاد نبریم.
 
وی افزود: ما باید به فکر همنوعان خود که در سطح پایین‌تری در جامعه زندگی می‌کنند باشیم و برای برطرف کردن مشکلات آنها تلاش کنیم و پی این باشیم که فرهنگ کمک به دیگران را در جامعه رواج دهیم.
 
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مردم ایران در همه صحنه‌ها حضور داشتند و در کوچک‌ترین مشکلات به یاری هموطنان خود رفتند و باید قدر این جامعه‌ای که احساس مسئولیت دارد را بدانیم.
 
سرداری دانش‌آموزان را در بین خانواده‌ها، افرادی دارای تاثیر بالا دانست و گفت: دانش‌آموزان باید در خانواده خود تمرکز داشته باشند و آنها را به سوی انفاق و بخشش و کمک به نیازمندان هدایت کنند.
 
وی با اشاره به احساس مسئولیت دانش‌آموزان تصریح کرد: تعدادی دانش‌آموزان با کمک سازمان دانش‌آموزی استان یک مجمع حمایت از دانش‌آموزان(محاد)، خود جوش برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند بدون هیچ چشم داشتی تشکیل دادند.
 
سرداری افزود: این مجمع تاکنون با کمک خیرین استان برای ۵ هزار دانش‌آموز در همه مقاطع درسی کیف و لوازم و التحریر تهیه نموده است و آنها را در بین دانَش‌‌آموزان توزیع کرده است.
 
سرداری خاطرنشان کرد: در بسیج اصناف هم مقداری کمک نقدی جمع‌آوری شده است که در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود، این نشان دهنده همت دستگاه‌های دولتی و احساس مسئولیت آنها است و همه در کنار هم ایستاده‌ایم تا مشکلات هموطنان خود را برطرف کنیم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..