با محوریت راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

برخورد جدی با شرکت های حمل و نقل کاغذی استان یزد در دستور کار قرار گرفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد برخورد جدی با شرکت های حمل و نقلی که کامیون ملکی ندارند را از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواستار شد.

به گزارش یزدی نیوز « محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر برخورد جدی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با شرکت های حمل و نقلی که کامیون ملکی ندارند تاکید و بیان کرد:مطابق با ضوابط و دستورالعمل ها نسبت به کنترل دقیق مالکیت کامیون به نام شرکت های حمل ونقل عمل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: جریانات چند روز گذشته نشان داد که شرکت های حمل و نقل استان بدلیل نداشتن کامیون ملکی عملا در حمل و نقل اختیاری ندارند و نمی توانند در مواقع نیاز عملکرد مناسب داشته باشند.
«محسن صادقیان » افزود:بر این اساس لازم است راهداری و حمل و نقل جاده ای مطابق با ضوابط و دستورالعمل ها نسبت به کنترل دقیق مالکیت کامیون به نام شرکت حمل و نقل با بغل نویسی مناسب اقدام و با شرکت های کاغذی برخورد جدی صورت گیرد.
صادقیان تاکید کرد: یکی از مشکلات حمل و نقل استان بار دوره ای نوشتن توسط شرکت های حمل و نقل بخصوص در بافق و اردکان است که علت اصلی عدم بارگیری بار در اردکان و بافق نیز همین عامل بود که باید هر چه سریعتر این موضوع ساماندهی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پایان  اظهار داشت:عمل به ضوابط و دستورالعمل های قانونی؛ برنامه ریزی موثر برای مدیریت مشکلات و پاسخ مناسب به نیازها در مواقع مختلف را ممکن می سازد و نمی توان بر مبنای اطلاعات سطحی و به دور از واقعیت  به شکلی موثر عمل کرد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..