معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پیامی روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پیامی روز آتش نشانی و ایمنی را به تلاشگران خستگی ناپذیر و ایثارگر در این عرصه تبریک و بر جایگاه والای ایثار و شهامت در مسیر خدمت به جامعه تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پیامی هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک و از خدمات شبانه روزی آتش نشانان استان قدردانی کرد.

 
متن کامل این پیام:
همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، ایشان درروز قیامت و از عذاب در امان هستند.      (امام موسی کاظم (ع))
 
 
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) ، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است که از جنس ایثار، شهامت و شهادتند.
فرشته های نجاتی که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.
امروزه ما شاهد آن هستیم که ایثار و از جان گذشتگی در تمامی بدنه سازمان ها و واحدهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها و دهیاری های استان جاری است و شما عزیزان آتش نشان پیرو و رهرو همکاران فقید و حماسه ساز خود هستید.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی آتش نشانان استان ،روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه تبریک عرض نموده و آروزی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار استان از خداوند منان خواستارم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..