معاون توسعه ورزش یزد تاکید کرد:

جامعه ورزش استان یزد باید در سامانه مبین ثبت‌نام کنند

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: جامعه ورزش یزد برای سهولت خدمات رسانی در سامانه ملی اطلاعات(مبین) ثبت نام کنند .

به گزارش یزدی نیوز «سید احمد هاشمی» در این رابطه گفت: سامانه مبین،‌ پایگاه ملی اطلاعات سرمایه انسانی وزارت ورزش است که با هدف ساماندهی آمار و اطلاعات سرمایه انسانی حوزه ورزش طراحی و پیاده‌سازی شده است . 

 
وی افزود: مربیان، داوران، ورزشکاران قهرمانان و همه دست‌اندرکاران ورزش در عرصه کشوری و ملی باید برای سهولت خدمات رسانی در سامانه ملی اطلاعات (مبین) ثبت‌نام کنند . 
 
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان دستیابی به آمار و اطلاعات عمومی وتخصصی را لازمه ارائه خدمات به هنگام و جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه انسانی ارزیابی و اظهار کرد: هدف از ایجاد این سامانه یکپارچه‌سازی اطلاعات و داده‌های ستادی، فدراسیون‌ها، هیات‌ها و اداره‌های کل هر استان خواهد بود . 
 
وی با بیان این که ثبت نام در این سامانه الزامی است، گفت: از همه قهرمانان، داوران، مربیان و ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش در عرصه کشوری و ملی دعوت می‌شود تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مراجعه دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت اطلاعات عمومی و تخصصی خود در پایگاه ملی اطلاعات سرمایه انسانی وزارت ورزش و جوانان (سامانه مبین) اقدام کنند . 
 
هاشمی در پایان گفت:  سامانه مبین از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شفاف‌سازی چگونگی ارائه خدمات‌رسانی خواهد بود و جامعه ورزش برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت اطلاعات خود از طریق سامانه پیامکی #۷*۴*۴* اقدام یا به سایت وزارت ورزش و جوانان به آدرس   www.msy.gov.ir مراجعه کنند . 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..