سرمربی تیم هندبال پیشگامان: با تیم بومی به لیگ برتر می رویم

سرمربی تیم هندبال پیشگامان گفت: امسال با قدرت بیشتری در لیگ دسته یک هندبال کشور حضور داریم و نگاهمان به لیگ برتر نیز جدی است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان، ابوالفضل حیدری سرمربی تیم هندبال پیشگامان با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته در لیگ دسته یک هندبال کشور حضور خواهیم داشت خبر از شروع تمرینات جدی و منسجم تیم هندبال پیشگامان جهت آمادگی حضور در این مسابقات داد و افزود: البته در طول سال تیم های هندبال پیشگامان تمرینات منظم و با برنامه ای دارند. وی بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته سال جاری قدرتمند تر از سال گذشته در لیگ هندبال دسته یک کشور شرکت می کنیم و برای صعود به لیگ برتر با تیم بومی هم برنامه ریزی ویژه کرده ایم.

حیدری با اشاره به اینکه سال گذشته شاکله اصلی تیم را بازیکنان بومی و جوان تشکیل داده بودند افزود: اضافه شدن چند بازیکن غیر بومی به تیم در سال جاری در پست هایی که ضعف داریم و نتوانسته ایم با هندبالیست های یزدی نیازهای تیم را تامین کنیم اجتناب ناپذیر است.  وی حضور پیشگامان در لیگ دسته یک کشور در سال گذشته را محک خوبی برای هندبالیست های جوان یزدی دانست و ابراز امیدواری کرد با تجربه کسب شده از سال گذشته و تقویت نقاط ضعف تیم بتوانیم به لیگ برتر کشور صعود کنیم

حیدری در پایان با بیان اینکه حضور در تمرینات تیم هندبال پیشگامان آزاد است گفت: تمامی هندبالیست های یزدی علاقه مند می توانند با هماهنگی باشگاه برای دادن تست در تمرینات تیم شرکت نمایند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..