بیش از ۱۲۰۰ طرح اشتغال روستایی عشایری در استان یزد مصوب شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه بیش از ۱۲۰۰ طرح در طرح اشتغال روستایی عشایری استان یزد مصوب شده است گفت: استان یزد رتبه دوم کشوری را در زمینه تسهیلات منعقد شده نسبت به اعتبار ابلاغی را دارد.

به گزارش یزدی نیوز محمد حسین ریاحی در کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد که  در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه استان  یزد در خصوص تسهیلات مصوب شده نسبت به ۵۰ درصد ابلاغ اعتبار، رتبه پنجم کشور را دارد اظهار داشت: همچنین استان یزد در زمینه تسهیلات منعقد شده نسبت به اعتبار ابلاغ شده، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره عملکرد دستگاه‌های اجرایی در طرح اشتغال روستایی عشایری تا تاریخ ۴ مهر ماه سال جاری گفت: از ۱۲۱۵ طرحی که مصوب شده، ۶۰۵ طرح توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.
 
وی افزود: شهرستان‌های مهریز، اشکذر و بافق بیشترین سهمیه پرداختی را نسبت به مبلغ تخصیصی در بین شهرستان‌های استان یزد را دارند که امیدواریم شهرستان‌های دیگر نیز فعالیت‌های خوبی در این زمینه داشته باشند.
 
ریاحی ضمن تقدیر از عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات روستایی عشایری، مشاغل خانگی و اشتغال فراگیر در استان یزد از آنها درخواست کرد تا نسبت به راه اندازی پرونده‌های موجود اقدامات لازم را انجام دهند.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان اشاره کرد و افزود: شرایط خیلی در این بخش مناسب نیست  که امیدواریم شرایطی فراهم شود تا به سهمیه مورد که ۴۹۰۰ برای استان یزد در سال ۹۶ پیش بینی شده است برسیم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..