فعالیت ۲۱ اکیپ گشت پلیس امنیت اخلاقی در یزد

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از ایجاد و فعالیت ۲۱ اکیپ گشت پلیس امنیت اخلاقی در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار محمدرضا میرحیدری در نشست آمران به معروف و ناهیان از منکر نیروی انتظامی استان ، با اشاره به اینکه استان یزد از دیرباز به شهر مذهبی و دارالعباده معروف است گفت : یکی از ویژگی‌های بارزی که سبب شده مردم یزد به این عنوان در کشور شناخته شوند توجه ویژه آنها به ارزش‌های دینی و مراسم مذهبی است که در روزهای مختلف سال در یزد برگزار می‌شود.

 
فرمانده انتظامی استان یزد ، با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد با برپایی کاروان عروسی مزاحمت‌های بسیاری برای مردم به‌وجود می‌آورند افزود: تذکر به ۹۳ کاروان عروسی از جمله مورادی است که در این زمینه انجام شد و ۲۲ دستگاه خودرو هم توقیف شد.
 
وی گفت : به منظور افزایش آرامش شهروندان در معابر ، با خودروهایی که اقدام به آلودگی‌های صوتی و مزاحمت‌هایی برای مردم می کنند برخورد می شود .
 
میرحیدری از توزیع بیش از هشت هزار بروشور تبیینی و توجیهی در جامعه  خبر داد و افزود : یکی دیگر از اقداماتی که در استان و از سوی نیروی انتظامی در راستای فعالیت‌ها و مباحث فرهنگی صورت گرفته توزیع بسته‌های فرهنگی و مذهبی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان بوده که از جمله این بسته‌ها می‌توان به توزیع چادر اشاره کرد.
 
فرمانده انتظامی استان یزد رشد قارچ‌گونه کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌های غیرمجاز و یا با تخلفات مختلف را یکی از مواردی دانست که در استان یزد وجود دارد و نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از مشکلات چنین واحدهایی، اقدام به برخورد قانونی با آنها کرده است.
 
وی گفت : در حوزه فضای مجازی با پشتیبانی پلیس فتا و پلیس امنیت در رصد و پایش این فضا برای جلوگیری از انتشار مطالب و تصاویر غیرمجاز و مبتذل اقدامات لازم صورت پذیرفته و با برخی از متخلفان هم برخورد صورت گرفته و تذکرات لازم هم ارائه شده است.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..