با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

افتتاح همزمان ویدئویی پروژه‌های بهداشتی شهرستان‌های استان یزد

وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به استان یزد از چند پروژه بهداشتی در شهرستان‌های مختلف استان یزد به طور همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی بهره‌برداری کرد.

به گزارش یزدی نیوزسیدحسن قاضی‌زاده هاشمی که برای افتتاح ۴۲ پروژه حوزه بهداشت و درمان به استان یزد سفر کرده است، ظهر امروز به طور همزمان از چند پروژه به طور همزمان به صورت ویدئو کنفرانسی بهره برداری کرد.

 
این پروژه ها شامل دو باب مرکز زیست پزشک در عقدا با زیربنای ٢٢٤ مترمربع و اعتبار ٢٣٠٠ میلیون ریال و پایگاه بهداشت اتباع حسین آباد ریسمانی با زیربنای ٢٥٠ مترمربع و اعتبار ٢٥٠٠ میلیون ریال بوده است.
 
همچنین، پایگاه سلامت توحید در یزد با زیربنای ٣٤٠ متر مربع و اعتبار ٥٥٠٠ میلیون ریال و خانه بهداشت سنجدک بهاباد با زیربنای ١٣٩ مترمربع و ٢٥٠٠ میلیون ریال اعتبار نیز از دیگر پروژه‌هایی است که به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.
 
وزیر بهداشت همچنین خانه بهداشت رشکوییه تفت با ١٢٠ مترمربع زیربنا و اعتبار ١٨٠٠ میلیون ریال، پایگاه سلامت گردفرامرز یزد با ٣٤٠ مترمربع زیربنا و ٤١٠٠ میلیون ریال اعتبار، خانه بهداشت مبارکه بافق با ١٥٨ مترمربع زیربنا و اعتبار ٢٥٠٠ میلیون ریال را نیز بهره برداری کرد.
 
مرکز زیست پزشک نصرآباد تفت با ١١٢ مترمربع زیربنا و اعتبار ۲ هزار میلیون ریال، پایگاه سلامت احمدآباد اردکان با ١٥٨ مترمربع زیربنا و ٢٥٠٠ میلیون ریال اعتبار، پد اورژانس هوایی در شش شهرستان بافق، بهاباد، خاتم، اردکان، مروست، تفت (نیر) با ٦٠٠ مترمربع زیربنا و صرف ١٤ هزار میلیون ریال اعتبار از دیگر پروژه های بود که امروز به دستور وزیر بهداشت افتتاح شد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..