ساخت دانشکده الهیات دانشگاه یزد با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان

ساختمان علوم انسانی شماره دو که در حال حاضر به عنوان دانشکده الهیات نیز شناخته می‌شود با دو هزار مترمربع زیربنا در دو طبقهدر حال ساخت است .

به گزارش یزدی نیوزدکتر «سیدمنصور بیدکی» مدیر دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه یزد با اعلام این خبر گفت: این ساختمان با بودجه بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان در مجاورت دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی در دست ساخت است که بخش اندکی از بودجه آن از اعتبارات ملی و مابقی از درآمدهای اختصاصی دانشگاه یزد تامین می شود . 

 
وی افزود: در حال حاضر زمان بهره‌برداری ساختمان مذکور پایان سال جاری اعلام شده است که تلاش می شود با وجود نوسانات شدید قیمت‌ها و در صورت تامین نقدینگی لازم، مطابق برنامه به بهره‌برداری برسد . 
 
بیدکی با بیان این که ساختمان علوم انسانی دو تقریباً مشابه ساختمان شماره یک که به نام دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی شناخته می شود در حال ساخت است، گفت: طبقه همکف این ساختمان شامل کلاس‌های درس و طبقه بالا شامل اتاق استادان و فضاهای اداری است . 
 
این مسئول ابراز امیدواری کرد که با ساخت این فضاها مشکلات کلاس‌های درسی و اتاق استادان پردیس علوم انسانی و اجتماعی به مقدار زیادی حل شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..