معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تاکید کرد:

رعایت استاندارد و ایمن سازی در شرکت های هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به تلاش ویژه دستگاه های اجرایی در تسهیل فعالیت های تولیدی؛ بر رعایت استاندارد و ایمن سازی در شرکت های هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی یزد تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم اندیشی بررسی مشکلات شرکت های هیدروکربن مستقر در منطقه ویژه اقتصادی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در سالن شهید موحدین برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت:سیاست کلی استان بر امتداد فعالیت واحدهای تولیدی است اما رعایت استاندارد ها، توجه به مسائل محیط زیستی و ایمن سازی واحدهای  خاص از جمله شرکت های هیدروکربن منطقه ویژه اقتصادی یزد نیز ضرورت دارد. 
«علی زینی وند» بیان کرد:نگاه کارشناسی نشان می دهد با توجه به محدودیت های اقتصادی و مشکلات پیش روی کشور شاخص های استان یزد هم چنان رو به رشد است امابه علت عدم توازن  گرایش فارغ التحصیلان دانشگاهی با مهارت های شغلی مشکلاتی در زمینه رفع بیکاری وجود دارد.
زینی وند افزود:پیگیری های زیادی در زمینه تامین مواد اولیه و حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از سوی استان صورت گرفته و دستورالعمل های ملی  موثری نیز در این زمینه به مرحله اجرا رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر در عرصه تولید خطری محیط زندگی مردم را تهدید می کند محیط زیست با جدیت ورود پیدا کند زیرا ایمنی و سلامت مردم بر تمام امور اولویت دارد.
معاون استاندار یزد در پایان اظهار داشت: تولید هیدروکربن و شاخه های مربوط به این صنعت قابلیت توسعه دارد و با توجه به پهنه در نظر گرفته شده می تواند به منطقه ای جداگانه و ویژه تبدیل شود.
گفتنی است مشکلات شرکت های هیدروکربن مستقر در منطقه ویژه اقتصادی یزد در این جلسه به هم اندیشی گذاشته شد و با توجه به بررسی های صورت گرفته در نشست های قبل پیگیری برای تامین مواد اولیه این واحدها و ایمن سازی عرصه تولید در دستور کار قرار گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..