تاب‌آوری استاندارد یزد در حوزه کیفی‌سازی

مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: تاب‌آوری استاندارد یزد در شرایط فعلی جامعه، اولویت اول است و برای آن برنامه داریم .

به گزارش یزدی نیوز «محمد حسین ماجدی اردکانی» در جمع اعضای اتاق فکر آرد و دستگاه‌های پخت نان استاندارد استان یزد، افزود: در این راستا رسالت ما این است که از یک سو برای حفظ و ارتقای کیفیت واحدهای تولیدی همراه آن‌ها باشیم و از سوی دیگر با نظارت‌های خود تلاش کنیم سلامت و ایمنی جامعه به خطر نیفتد و خوشحالیم که توانسته‌ایم تا حدودی مردم را همراه خود کنیم.

 
وی ادامه داد: ما امروز حاصل تلاش چندین ساله کارکنان اداره کل استاندارد استان یزد و دیگر دست اندرکاران این حوزه را در راستای بهبود فرهنگ استاندارد می‌بینیم و از این که مردم با گزارش‌های خود وضعیت کیفی و استاندارد را علی‌رغم کمبود‌های بازار رصد می‌کنند، بر خود می‌بالیم ولی باید اعلام کنیم که هنوز راه درازی را در پیش رو داریم . 
 
این مسئول تاکید کرد: اعتقاد داریم که باید با استمرار نظارت‌های خود اوضاع و شرایط فعلی را در حد توان بهبود بخشیم که این روند کاری، گام برداشتن در راستای کارآمدی و تاب‌آوری استاندارد یزد را نشان می دهد . 
 
ماجدی اردکانی در پایان گفت: کاهش برخی اقلام پرمصرف در بازار، خللی در روند بازرسی‌های  این اداره کل ایجاد نمی‌کند و کارشناسان استاندارد در جهت نظارت برحقوق شهروندی مردم، در تمامی شرایط مکانی و زمانی همراه و در کنار آنها هستند . 
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..