ووشوکاران یزدی ٧ مدال رنگارنگ از مسابقات تبریز سوغات آوردند

مسابقات ووشو قهرمانی کشور سبک نن شائولین با معرفی نفرات برتر بخش‌های ساندا و تالو در اوزان مختلف به کار خود پایان داد و ارمغان یزدی‌ها از این سفر، هفت مدال رنگارنگ بود.

به گزارش یزدی نیوز هشتمین دوره از مسابقات ووشو قهرمانی کشور با حضور توحید اسدیان، رئیس سبک نن شائولین کشور به میزبانی استان تبریز در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز برگزار شد.

 
تیم نن شائولین یزد با ترکیب حسین ابراهیم عباسی، حمیدرضا مقیمی، شاهین سالاروند، متین سعادت، مهدی دهشیری، مجتبی غلامی، مهدی دهقان، مهدی زارع، حمیدرضامعبدی زاده، امیرحسین زارع، صادق جان‌فدا و ابولفضل ایزدی در بخش ساندا به مربیگری فرشاد نجم زاده پا به میدان رقابتها گذاشت و با کسب چهار مدال نقره و سه مدال برنز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.
 
بر این اساس در وزن ۳۹- نوجوانان، حمیدرضا مقیمی و شاهین سالاروند برسکوی سوم ایستادند.
 
حسین ابراهیم عباسی در وزن ۵۲- نوجوانان نایب قهرمان شد و سید حمیدرضا معبدی زاده در وزن ۵۲- جوانان با قبول شکست برابر رقیب خود در فینال به مقام دومی بسنده کرد.
 
مهدی زارع سخویدی در وزن ۵۶- جوانان در بازی پایانی یک گام کم آورد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
 
ابوالفضل ایزدی نیز موفق شد مقام سوم وزن ۹۰- را از آن خود کند و در آخر صادق جان‌فدا در وزن ۹۰+ در یک بازی سخت و مهیج، دستش از طلا دور ماند و بر جایگاه دومی تکیه زد و مدال ارزشمند این وزن را به تیم یزد هدیه داد.
 
به گزارش مهر، در این دوره از رقابت‌ها ووشوکارانی از استان‌های تبریز، یزد، مازندران، قم، زنجان، خوزستان و تهران در مجموعه ورزشی ولیعصر(عج) با هم به رقابت پرداختند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..