نشست شورای سیاست گذاری چهلمین سالگرد انقلاب در یزد

در این نشست بر انتقال ثمره چهل سالگی انقلاب اسلامی به نحوه مطلوب به نسل آینده تاکید شد.

به گزارش یزدی نیوز نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسالت مهم مسئولان در راستای به ثمر رساندن انقلاب در طول چهل‌ساله گذشته، اظهار کرد: ثمره چهل سالگی انقلاب باید به نحوه مطلوب به نسل آینده منتقل شود.

سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی افزود: رسالت به ثمر رساندن انقلاب توسط مسئولین وظیفه‌ای بر پایه دین‌داری است که اگر این مهم به سرانجام برسد، بسی رضایت کننده است؛ چنانچه در راستای بازگویی حوادث هشت سال دفاع مقدس به جوانان بایستی از تمام ظرفیت‌ها نهایت استفاده را برد.
وی با اشاره به‌ضرورت مرور حوادث چهل‌ساله انقلاب، گفت: در حقیقت مردم امروزه گرایش به حزب و گروه خاصی ندارند؛ بلکه تمام دغدغه آن‌ها شرایط اقتصادی جامعه است که در این راستا بایستی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا این مشکلات تأثیری در روند انقلاب نداشته باشد.
موسوی‌بیوکی اشاره کرد: در حقیقت دشمن در شرایط کنونی تمام تلاش خود را در راستای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی به کار گرفته است که در این راستا بایستی تولیدات رسانه‌ای بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد و با انعکاس خبری در بدنه مردم بر دشمن غالب شده و اهداف دشمن را سرکوب کند.
وی  با بیان این‌که آمریکا از جنگ نظامی با کشورمان عاجز است، خاطرنشان کرد: درواقع دشمن درک کرده است که کشورمان ازلحاظ نظامی از اقتدار لازم برخوردار است؛ لذا برای دستیابی به اهداف خویش از جنگ روانی استفاده می‌کند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
موسوی بیوکی با تأکید بر این‌که در شرایط کنونی اساسی‌ترین عامل پایداری نظام، تبعیت از ولایت‌فقیه است، تصریح کرد: در حقیقت نبایستی اجازه داد تا به ولایت‌فقیه لطمه‌ای وارد شود که در غیر این صورت این لطمه گریبان‌گیر همگان خواهد شد؛ لذا در این راستا بایستی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا به پایداری انقلاب صدمه وارد نشود.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، وحدت را از دیگر عامل پایداری انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی جوانان بایستی نسبت به حوادث انقلاب توجیه شوند و در این مسئله نبایستی کوتاهی صورت گیرد که در این صورت است که آمریکا زودتر از ما شکسته خواهد شد؛ لذا بایستی توجه کرد که مذاکره با آمریکا هیچ مفهومی ندارد و در این راستا نبایستی امیدوار بود.
قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری زیادی را برای ملت ایران در پی داشت اذعان کرد: شاید امروزه در کشور مشکلاتی وجود داشته باشد که در کشورهای بسیاری نیز مشاهده می‌شود اما اگر به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه کنید می‌بینید که روستاها از داشتن امکانات اولیه زندگی محروم بودند ولی به لطف انقلاب اسلامی امروزه شاهد هستیم که حتی در روستاها هم به مانند شهرها امکانات بسیار مناسبی فراهم شده که این مسئله یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 سعید زارع  در ادامه به برخی از دسیسه‌های دشمن در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آسیب پذیری افکار عمومی، آماده شدن بستر برای پذیرش ادعاهای دشمنان، تنزل اعتماد اجتماعی مردم و همچنین رایج شدن احساس فساد در جامعه از جمله توطئه‌های دشمنان در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی است.
 
وی  با بیان اینکه ما نباید به واسطه برخی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد و همه هم با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند به تطهیر و پاک کردن چهره شخصی بپردازیم که جز به نابودی کشیدن ایران اسلامی کار دیگری را انجام نداد تصریح کرد: امروز متأسفانه به لحاظ اینکه حافظه تاریخی ملت ایران ضعیف است سبب شده که فضای مجازی با فعالیت‌های دشمن به عرصه‌ای برای تطهیر چهره شاه بپردازد که جز نابودی مردم و کشور ایران کاری انجام نداد.
رییس‌کل دادگستری استان یزد  با اشاره به این‌که کلید استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران در دست مسئولین است، اظهار کرد: درواقع در شرایط کنونی نگاه مردم به سمت‌وسوی مسئولین است که در این راستا بایستی اهتمام ویژه‌ی صورت گیرد.
محمدرضا حبیبی افزود: در حقیقت اگر مردم احساس کنند که مسئولین در راستای خدمت گذاری مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، با نظام همراهی می‌کنند؛ کما اینکه خوشبختانه همواره با این نظام همراهی کرده‌اند، به‌ویژه در شرایط کنونی که این همراهی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی بابیان این‌که علی‌رغم تمامی کارشکنی‌ها انقلاب در این چهل‌ساله با پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های گوناگون مواجه بوده است، گفت: در شرایط کنونی بایستی با زبان هنر این دستاوردها به نسل جدید منتقل شود که این مهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این راستا نبایستی به آمار و ارقام بسنده کرد.
رییس‌کل دادگستری استان یزد در این نشست با اشاره به ‌ضرورت کارگروه هنری در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: درواقع کار هنری در طول دهه فجر در راستای بازگو کردن اقدامات چهل‌ساله انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سال جاری دوچندان است و برای این مهم بایستی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..