در دیدار مدیرعامل هلال احمر استان یزد و رییس دانشگاه یزد :

تاثیرات بسیار خوب کانون های دانشجویی هلال احمر در جامعه / تنظیم تقویم سالانه فعالیتهای هلال احمر و دانشگاه یزد / هلال احمر جزء سازمان های خوش نام و اصیل مورد مقبول جامعه است

مدیرعامل و سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد در دیداری با رییس دانشگاه یزد به گفتگو پرداختند.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با رییس دانشگاه یزد اظهار داشت : بازوی توانمند هلال احمر اعضا داوطلب  این جمعیت و کانون های جوانان و دانشجویی هستندچه بسا که کانون های دانشجویی هلال احمر تاثیرات بسیار خوبی در جامعه داشتند و تمام سعی و تلاش خود را برای پشتیبانی و حمایت از این مجموعه را خواهیم کرد.

دکتر حرازی زاده با بیان اینکه کانون های دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر به عنوان بهترین جایگاه به منظور ظرفیت سازی و ایجاد فضای صلح و گفتگو در دانشگاه است ، بیان داشت : دانشجویان عضو هلال احمر می توانند هر کجا فضای صلح و دوستی و ادب خدشه دار شده است پیش قدم باشند.

وی افزود: کانونهای دانشجویی باید فعالیتهای خود را در قالب برنامه های  عام المنفعه و آموزش های امداد و نجات که هدف بوجود آمدن کانونهای دانشجویی هستند انجام دهند.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد تصریح کرد: دوران جوانی دوران طلایی رشد ابعاد معنوی انسان است که اگر  نسبت به آن بی اعتنا باشیم، دست یافتن دوباره به آن محال است و دانشگاه ها نقش اساسی در  تحولات و شکل گیری شخصیت انسانها دارند.

در ادامه این جلسه سید جواد میرحسینی سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد  با ارائه گزارش از فعالیتهای کانون های دانشجویی هلال احمر استان و اهداف و شعارهای هلال احمر ،گفت :دانشگاه یزد از بدو ورود کانون های هلال احمر را تشکیل داد و از پر رونق ترین کانون های محسوب می شود و امیدواریم در ادامه بتوانیم این همکاری را بیشتر کنیم.

میرحسینی خواستار تنظیم تقویم سالانه از فعالیتهای هلال احمر و دانشگاه یزد شد و اظهار داشت : اعضا کانون دانشجویی می تواند بعد از کسب آموزش های امدادی بعنوان امدادگر هلال احمر با جمعیت ارتباط و  فعالیت خود را ادامه دهند

سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر یزد افزود: در بحث پیشگیری از اسیب های احتماعی می بایست برنامه های کیفی و بیشتری را با همکاری کانون های دانشجویی انجام دهیم .

در پایان جلسه دکتر اولیاء رییس دانشگاه یزد ضمن تشکر از مدیرعامل و معاون امور جوانان هلال احمر یزد و قدردانی از خدمات هلال احمر استان یزد بیان کرد : تمام موارد مطرح شده دغدغه مجموعه دانشگاه نیز می باشد و انشالله با همکاری هلال احمر بتوانیم آنها را برطرف نماییم.

رییس دانشگاه یزد گفت : جمعیت هلال احمر جزء سازمان های خوش نام و اصیل و مورد مقبول جامعه است  و مورد اعتماد مردم می باشد و جای خوشحالیست بتوانیم این همکاری را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در برنامه های کاروان سلامت داتشگاه می تواند همکاری های خوبی با هلال احمر داشته باشد افزود : می توان از ظرفیت دانشگاه نیز در اینجور خدمات استفاده نمود و اینگونه فعالیت ها را گسترش دهیم و امادگی داریم یک پایگاه  بصورت مامل در تمامی زمینه ها را در دانشگاه برقرار و فعالیت نماییم.

دکتر اولیا تصریح کرد : کانون های دانشجویی می توانند بعنوان گروه های همسان آموزش های لازم را به هم گروه های خود ارائه دهند  و با توجه به نیاز های موجود در جامعه می توان دوره های تخصصی در زمینه های مذکور را بصورت پایلوت در کانون های دانشجویی هلال احمر برگزار کرد.

وی همچنین خواستار برگزار شدن مانورهای امدادی در دانشگاه ها شد و خاطر نشان کرد : ایحاد غرفه های هلال احمر در بدو ورود دانشجویان جدید می تواند موثر و دانشجویان را با اهداف هلال احمر آشنا و افراد بیشتری را عضو این مجموعه نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..